اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران/

رضوی: با حضور در انتخابات با رهبری هم‌پیمان شویم

کارشناس معاونت پژوهش نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات باید با مقام معظم رهبری هم‌پیمان شوند و منافع ملت ایران را حفظ کنند.

رضوی: با حضور در انتخابات با رهبری هم‌پیمان شویم

سید‌ حمید رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: مردم و مسئولان باید بر اساس منافع ملی و احساس تکلیفی که به صورت شرعی، قانونی و بر طبق اصول مصوب قانون اساسی دارند، در انتخابات شرکت ‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها و هجمه‌های دشمن که به آخرین حد خود رسیده مردم باید در انتخابات حضور حداکثر داشته باشند.

مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون سامان‌دهی شوند

کارشناس معاونت پژوهش نیروی انتظامی خراسان جنوبی عدالت، شجاعت، استکبارستیزی، داشتن برنامه و طرح را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور منتخب برشمرد و افزود: این ویژگی‌ها برای همراهی با ولایت فقیه لازم است.

رضوی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای جلوگیری از وقوع اتفاقاتی که در سال 88 رخ داد چه باید کرد، اضافه کرد: در سال‌های گذشته مناظره‌های تلویزیونی سبب متهم شدن بعضی از کاندیداها شد و باید مناظره‌های تلویزیونی سامان داده شوند.

وی تصریح کرد: وظیفه مسئولان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این است که افکار و اذهان مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده کنند.

با حضور در انتخابات با معظم‌له هم‌پیمان شویم

کارشناس معاونت پژوهش نیروی انتظامی خراسان جنوبی اذعان داشت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانند با رهبری هم‌پیمان شوند و منافع ملت ایران را حفظ کنند.

رضوی آمدن پای صندوق‌های رأی، حضور حداکثری، شناخت و انتخاب کاندیدای اصلح را از مهم‌ترین وظایف مردم در یازدهمین دوره انتخابات برشمرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند تا انواع سلایق در انتخابات حضور داشته باشند.

کاندیداها خدمتگزار مردم باشند

کارشناس معاونت پژوهش نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر رأی ارزش سیاسی و اقتصادی دارد، متذکر شد: باید صندوق‌های رأی به دورترین نقاط کشور فرستاده شود.

رضوی اذعان داشت: کاندیداها باید خدمت‌گزار مردم  باشند و با برنامه در این عرصه حضور یابند و همچنین قول‌ها و شعارهایی بدهند که اجرایی شود.

انتهای پیام/69015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول