اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نامزدهایی همگام با گفتمان رهبری انتخاب شوند

امام جمعه بابل گفت: در انتخابات آینده نامزدهایی که با گفتمان رهبری هم سو هستند، انتخاب شوند.

نامزدهایی همگام با گفتمان رهبری انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل،حجت الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بابل اظهار داشت: مهم‌ترین مشخصه در سبک زندگی حضرت زهرا (س) سبک رفتار اجتماعی و سیاسی در کنار اعمال عبادی،خانوادگی و عملی او بود.

وی افزود: با وجود منزلت و شرایطی که حضرت زهرا (س) به عنوان فرزند پیامبر اکرم (ص) دارد نه تنها منزوی از فعالیت اجتماعی نیست بلکه با عظمت و بصیرت رفتار سیاسی دارد.

روحانی، حضرت فاطمه (س) را به عنوان بهترین حامی پیامبر(ص) و علی (ع) دانست و بیان داشت: حضرت فاطمه (س)در شرایط سخت دوران تبلیغ اسلام در مکه در کنار پیامبر همچون مادری دلسوز از رسول اکرم حمایت و مراقبت کرده و در جنگ‌های مختلف نیز به مداوای زخم‌های پدر می‌پرداخت.

امام جمعه بابل بیان داشت: حضور جوانان در هیئت‌های مذهبی،مساجد و فاطمیه‌ها جای بسی تشکر دارد زیرا نشان از اخلاص این قشر تاثیرگذار است اما شایسته است این محافل و مجالس عزا به خیابان‌ها کشیده شود و مراسمی در خور حضرت زهرا(س) همچون روز تاسوعا و عاشورا داشته باشیم و امسال با وجود دو شهید گمنام این مراسم باشکوه‌تر انجام شود.

روحانی اظهار داشت: در آستانه انتخابات، رهبر انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی نام نهاد تا مردم با بصیرت کامل و حضور جدی و باشکوه خود افراد شایسته‌ای را برگزینند که توان پیمودن این مسیر را داشته باشند.

وی اذعان داشت: باید از همین الان برای انتخابات آماده باشید و نگویید که 24 خرداد انتخابات است، زیرا نامزدهای انتخاباتی از امروز جامعه را رصد می‌کنند که اگر مردم با آنها هماهنگ هستند ادامه می‌دهند در غیر این صورت کنار می‌کشند.

روحانی تصریح کرد: امروزه شاهد حضور تعداد زیادی از نامزدها هستیم که با کمال تعجب همگی بحث تکلیف را عنوان می‌کنند که بیم آن می‌رود در صورت رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان موجی از فتنه‌سازی در کشور ایجاد شود لذا حضور بصیرانه مردم می‌تواند به این نامزدها گوشزد کند که قبل از اینکه کارشان به شورای نگهبان بکشد از مسیر خارج شوند.

امام جمعه بابل گفت: گفتمان بعضی از نامزدها نشان می‌دهد که می‌خواهند از ابتدا شروع کنند این وظیفه ما است که افرادی را انتخاب کنیم که همگام با رهبری برای تقویت نقاط مثبت گذشته و رفع نقاط ضعف هستند.  

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول