اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

مردم با شناخت اصلح در انتخابات شرکت کنند

امام جمعه تایباد از همگان خواست انتخاب اصلح داشته و صلاحیت‌ها و سوابق را شناخته و مدنظر قرار داده و در انتخابات شرکت کنند.

مردم با شناخت اصلح در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد محدثی در خطبه نخست نماز جمعه شهر تایباد به شان و منزلت و مقام حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و فضایل آن حضرت را برشمرد.

محدثی در خطبه دوم شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی خواند و گفت: سلامت انتخابات با رعایت قانون صورت می‌پذیرد و اگر خلاف قانون باشد اسلامی نیست.

امام جمعه تایباد شرکت و قدم برداشتن در انتخابات را عبادت خواند و از همگان خواست انتخاب اصلح داشته و صلاحیت‌ها و سوابق را شناخته و مدنظر قرار داده و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: حکام کشورهای عربی، آمریکا و دیگر مستکبران را دوست خود می‌دانند و در مراسم‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و این در حالی است که شاه که دست‌نشانده آمریکایی‌ها بود بعد از سرنگونی نزد آنان جایی نداشت.

امام جمعه تایباد درادامه ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان بوشهری خواهان کمک مردم به آسیب‌دیدگان از زلزله شد و گفت: قدم‌های خیری که مردم برمی‌دارند از بلا جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/70006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول