اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

امیدوارم خدمات شهرداری در اذهان مردم و مسئولان ماندگار شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم با تبیین خدمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری به صورت شبانه‌روزی برای آسایش شهروندان گفت: امیدوارم این خدمات در اذهان مردم و مسئولان استان قم ماندگار شود.

امیدوارم خدمات شهرداری در اذهان مردم و مسئولان ماندگار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در مراسم رونمایی یادمان خیابان شهیدان هاشمی شاهرودی و افتتاح خیابان شهید سقایتی که با حضور آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در گلزار شهدای قم برگزار شد اظهار کرد: مجموعه شهرداری قم در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری مبنی بر «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» همواره حرکت کرده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و مردم برداشته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم مجموعه خدمات انجام شده توسط نیروهای پرتلاش و خدوم شهرداری قم در اذهان مردم قم، مسئولان استانی و زائران کریمه اهل بیت(ع) جاودان شود.

شهردار قم با اشاره به گشایش خیابان شهید سقایتی بیان کرد: خیابان شهید سقایتی بخش عظیمی از بار ترافیک شهری را در منطقه یک کاهش می‌دهد و رضایت خاطر شهروندان و زائران را به دنبال خواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در روزهای پایانی سال جاری شهرداری کارنامه سالانه خود را با گرامی‌ داشتن یاد و خاطر شهدا به مردم ارائه می‌دهد گفت: آرزو داریم شهیدان در آخرت شفیع ما شوند.

شهردار قم در ادامه ضمن ادای احترام و نثار فاتحه به مزار شهدای مدفون در گلزار شهدا به همراه جمعی از مدیران شهری و معاونانش، مزار امامزاده علی‌بن جعفر (ع) را زیارت کرد.

انتهای پیام/78005/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول