اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار

ساختمان شهرداری خاکعلی در سال جاری تکمیل می‌شود

شهردار خاکعلی گفت: در صورت تأمین اعتبار، ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی خاکعلی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان شهرداری خاکعلی در سال جاری تکمیل می‌شود

احمد محمدی ملالر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: ساختمان جدید شهرداری خاکعلی که از هشت سال گذشته احداث آن آغاز شده تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی چهار میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار با سازمان همیاری شهرداری‌ها قرارداد منعقد کرده‌ایم که در صورت تحقق این اعتبار، امیدواریم بتوانیم ساختمان شهرداری را تا آغاز دوره بعد شوراها به اتمام برسانیم.

این مسئول ادامه داد: ساختمان شهرداری خاکعلی در زمینی به مساحت 750 متر مربع و در سه طبقه در حال احداث است.

شهردار خاکعلی از پاک‌سازی و مرمت آرامستان شهر خاکعلی خبر داد و افزود: 70 درصد جدول‌گذاری چهار خیابان اصلی شهر خاکعلی انجام شده است.

محمدی ملالر اضافه کرد: لکه‌گیری بیشتر خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر خاکعلی انجام شده و این در حالی است که خیابان شهید تاجیک بازگشایی و بلوار شهید یوسفی نیز تکمیل شده است.

تهیه نقشه مقیاس یک پانصدم شهر خاکعلی

وی تصریح کرد: در نظر داریم محدوده شهر خاکعلی را توسعه داده و نسبت به تهیه طرح توجیهی شهر و تهیه نقشه مقیاس یک پانصدم شهر نیز با مساعدت یک شرکت مشاور برای گسترش محدوده شهر خاکعلی اقدام کنیم.

شهردار خاکعلی اذعان داشت: زیباسازی شهر خاکعلی از قبیل رنگ‌آمیزی جداول و اماکن عمومی را در اولویت کاری قرار داده‌ایم که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

محمدی ملالر بیان کرد: در نظر داریم در سال جاری پروژه‌های عمرانی را تسریع بخشیده و نسبت به افزایش سرانه فضای سبز و احداث پارک محله‌ای اقدام کنیم.

وی از تجدید مناقصه برای زیرسازی و آسفالت همه خیابان‌ها و کوچه‌های شهر خاکعلی خبر داد و گفت: با مناقصه مجدد و تعیین یک پیمانکار با اعتبار دو میلیارد ریال نسبت به زیرسازی و آسفالت همه کوچه و خیابان‌های شهر خاکعلی اقدام خواهد شد.

محمدی ملالر جانمایی برای بازار، پارکینگ شهری خودروهای سنگین و خروج صنوف مزاحم از شهر خاکعلی را از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری در این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/77006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول