اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی خبر داد

احداث شرکت سهامی زراعی پلدشت

مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: شرکت سهامی زراعی پلدشت احداث می‌شود.

احداث شرکت سهامی زراعی پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت علی شایان‌مهر در نخستین ساعت کاری امروز با سفر به پلدشت و دیدار با فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: شرکت سهامی زراعی پلدشت احداث می‌شود که در این راستا باید تمام تلاش‌های خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی این شرکت در پلدشت، تصریح کرد: توجه به موضوع اقتصاد در بخش کشاورزی، یکی از موضوعات مهمی است که باید در سال جدید بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.

وی بر یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی تاکید کرد و افزود: در صورت راه‌اندازی این شرکت علاوه بر اینکه اراضی کشاورزی این شهرستان یکپارچه‌سازی می‌شوند، بلکه الگوی مناسب کشت نیز در این شهر رعایت می‌شود.

شایان‌مهر با بیان اینکه شرکت سهامی زراعی پلدشت در آینده نزدیک و در 2 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است با راه‌اندازی این شرکت شاهد رونق هر چه بیش‌تر اقتصاد پلدشت در بخش کشاورزی باشیم.

مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه با احداث و راه‌اندازی این شرکت زمینه اشتغال در بخش کشاورزی پلدشت فراهم می‌شود، گفت: باید طرح‌های کشاورزی که با هزینه بالایی اجرایی می‌شوند علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی سبب اشتغال نیز شود.

شایان‌مهر اعلام کرد: با راه‌اندازی شرکت سهامی زراعی در این شهر برای 800 نفر از جوانان پلدشت اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول