اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

افتتاح 2 سالن چند منظوره مدیریت بحران تا پایان خردادماه

مدیرکل مدیریت بحران زنجان گفت: تا پایان خرداد‌ماه امسال 2 سالن چند منظوره مدیریت بحران در استان افتتاح می‏شود.

افتتاح 2 سالن چند منظوره مدیریت بحران تا پایان خردادماه

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مناسبی در راه‌اندازی و به‌کارگیری سالن‏های چند منظوره مدیریت بحران داریم.

وی به افتتاح 6 سالن چند منظوره مدیریت بحران در گذشته اشاره کرد و افزود: با افتتاح این دو سالن وضعیت استان در تجهیز و به‌کارگیری سالن‏های مدیریت بحران ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به پوشش مناسب مدیریت بحران استان در شهرها اشاره کرد و یادآور شد: پوشش مناسبی در توزیع امکانات سخت‌افزاری در شهرهای استان داریم.

وی اعتبارات تخصیصی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته پروژه‌های خوبی در بخش‌های مختلف روستایی استان اجرا شده است. 

کرامتی به اقدامات انجام شده در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: در بخش کشاورزی، آب روستایی، احداث دیوار ساحلی و موارد دیگر اقدامات مناسبی صورت گرفته است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اقدامات صورت گرفته برای روستاهای استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اقدامات انجام شده سبب توسعه روستاهای استان می‌شود.

*‌احداث بیش از 230 کیلومتر دیوار ساحلی در زنجان

وی با اشاره به احداث دیوار ساحلی در روستاهای استان، اضافه کرد: در شهرها و روستاهای استان بیش از 230 کیلومتر دیوار ساحلی احداث شده است.

کرامتی احداث دیوار ساحلی را در روستاها و شهرهای مجاور رودخانه عنوان کرد و یادآور شد: احداث دیوار ساحلی در این روستاها و شهرهای استان ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به توزیع دستگاه‌های آتش‌نشانی در روستاها خاطرنشان کرد: 28 ماشین آتش‌نشانی در روستاهای استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع ماشین آتش‏‌نشانی در همه شهرهای استان پیگیری می‌شود، افزود: پوشش مناسبی در توزیع ماشین آتش‏‌نشانی در استان داریم.

کرامتی کار توزیع مناسب ماشین ‏آتش‌نشانی را مهم دانست و ادامه داد: در سال‏های اخیر تلاش بر توزیع مناسب دستگاه‏های آتش‌نشانی در استان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بر ضرورت آمادگی برای رویارویی با حوادث تاکید کرد و گفت: در زمان بروز هر حادثه‏ای آمادگی لازم برای مواجهه وجود دارد.

وی بروز حوادث طبیعی و غیر‌طبیعی را غیر‌قابل پیش‏بینی دانست و افزود: در هر لحظه‏ای باید آمادگی لازم برای مواجهه اصولی با خطرات وجود داشته باشد.

کرامتی در پایان گفت: به علت حادثه‌خیز بودن روستای قره‌بوته هنگام آتش‌سوزی ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی یکی از اولویت‌های اصلی در این منطقه است.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول