اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت صورت گرفت

افتتاح ساختمان جدید پایگاه بهداشتی در الوند

مدیر شبکه بهداشت ـ درمان شهرستان البرز در هفته سلامت از افتتاح ساختمان جدید پایگاه بهداشتی شماره یک الوند خبر داد.

افتتاح ساختمان جدید پایگاه بهداشتی در الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین، سعید جعفری اظهار داشت: بر اساس طرح گسترش شبکه برای پوشش کامل خدمات سلامت به مردم شهر الوند، تعداد هفت پایگاه بهداشتی پیش‌بینی شده که از این تعداد در حال‌ حاضر پنج پایگاه فعال و دو پایگاه غیر‌فعال است.

وی در ادامه افزود: البته وظایف دو پایگاه غیر‌ فعال بر عهده پایگاه‌های فعال گذاشته شده است تا در ارایه خدمت به مردم وقفه‌ای ایجاد نشود.

جعفری با بیان اینکه تا پیش از افتتاح این پروژه، پایگاه شماره یک الوند در ساختمان استیجاری نامناسب مستقر بود و سالیانه 48 میلیون ریال بابت اجاره هزینه می‌شد، اظهار داشت: ساختمانی که امروز افتتاح می‌شود حاصل تعامل و دلسوزی فرمانداری، شورای شهر و شهرداری شهر الوند است.

وی ادامه داد: این ساختمان که با 120 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 540 متر مربع اهدا شده توسط شورای شهر و شهرداری الوند و با هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صورت پیمانی احداث شده است.

مدیر شبکه بهداشت ـ درمان شهرستان البرز با اشاره به اینکه با احداث این ساختمان، کل زیر‌بنای ملکی دولتی شبکه به پنج هزار و 23 متر مربع رسید، در حالی که نیاز به 9 هزار و 453 متر‌مربع زیربنا است، گفت: با این حساب تاکنون 53 درصد فضای مورد نیاز تأمین شده است و این شبکه نیاز به تخصیص اعتبارات عمرانی بیشتری دارد.

انتهای‌ پیام/77012/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول