اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

زون شرقی معدن زغال‌سنگ یک طبس افتتاح شد

زون شرقی معدن زغال‌سنگ شماره یک طبس با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به صورت رسمی افتتاح شد.

زون شرقی معدن زغال‌سنگ یک طبس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در جریان سفر به طبس، ضمن بازدید از معدن مکانیزه زغال‌سنگ، کارگاه‌های استخراج زیرزمینی زغال‌سنگ و کارخانه زغال‌شویی؛ زون شرقی معدن زغال‌سنگ شماره یک طبس را افتتاح کرد.

امیر امینی در این بازدید با بیان اینکه مشکلات موجود در بخش معادن با کمک مردم و مسئولان قابل حل است، اظهار داشت: برنامه ایمیدرو در سال 1392 برای توسعه طبس، زمینه‌سازی برای دستیابی به ظرفیت نهایی و کامل استخراج زغال‌سنگ طبس به ‌میزان 750 هزار تن کنسانتره زغال‌سنگ در فاز یک و علاوه بر این 450 هزار تن کنسانتره زغال‌سنگ در فاز دو است.

وی هدف از بازدید خود از معادن طبس را بررسی وضعیت تولید این معادن، رفع موانع و مشکلات معادن برای افزایش راندمان تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش فارس؛ زون شرقی معدن زغال‌سنگ شماره یک طبس که در مجموعه شرکت زغال‌سنگ پروده قرار دارد، متعلق به بخش دولتی و دارای دو دهانه ورودی و هفت کارگاه استخراج است.

این معدن 500 هزار تن ذخیره مکانیزه و 750 هزارتن ذخیره نیمه‌مکانیزه دارد که در بخش مکانیزه روزانه 2 تا 3 هزار تن و در بخش نیمه‌مکانیزه در صورت فعالیت دو کارگاه همزمان روزانه 400 تن زغال‌سنگ استخراج می‌شود.

با راه‌اندازی این معدن حداقل برای 100 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/90001/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول