اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

400 واحد مسکن مهر پایان کار گرفته‌اند / افتتاح مسکن مهر هفته سوم اردیبهشت

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با همکاری و تلاش راه و شهرسازی، تعاونی‌ها و بانک مسکن بیش از 400 واحد مسکن مهر تکمیل شده و پایان کار دریافت کرده‌اند.

400 واحد مسکن مهر پایان کار گرفته‌اند / افتتاح مسکن مهر هفته سوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی ظهر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های نیمه تمام پارس‌آباد اظهار داشت: مسکن مهر از اولویت طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان است که ما موظف شدیم تا دهه سوم اردیبهشت ماه برای افتتاح متمرکز واحدها بیش از 570 واحد مسکن مهر را تکمیل و آماده واگذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته با دستور استاندار اردبیل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان واگذار می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد چرا که ما هرگز منتظر افتتاح رسمی پروژه‌ها نیستیم بلکه بهره‌برداری از آنها در صورت تکمیل واحدها صورت می‌گیرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: بقیه پروژه‌ها در طول سال جاری عملیاتی می‌شود و امیدواریم تا پایان سال علاوه بر 570 واحد بیش از یک هزار واحد نیز تکمیل شده و در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گیرد.

کریمی به پیشرفت 70 تا 90 درصدی پروژه‌ها و اتمام مرحله نازک‌کاری در 30 درصد پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: ما تعهد کردیم تا در دومین شهر پر جمعیت استان اردبیل 2 هزار و 400 مسکن مهر احداث کنیم که در این زمینه با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان زیر‌ساخت‌ها نیز به سرعت در حال تکمیل است.

این مسئول ابراز داشت: در کنار آن ساخت مدرسه و مسجد نیز در اولویت قرار گرفته به طوری که تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های ذیربط صاحبان واحدهای مسکونی از خدمات مناسب استفاده کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با گرامیداشت هفته بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام در خصوص مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز افزود: در این شهرستان کار مقاوم‌سازی 6 هزار و 330 واحد روستایی آغاز شده است.

کریمی به بهره‌مندی این متقاضیان از 53 میلیارد تومان تسهیلات بانکی خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 5 هزار و 800 واحد در مراحل تکمیل و بهره‌برداری قرار دارند.

وی احداث مسکن مقاوم در روستاها را از افتخارات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار توصیف کرد و ادامه داد: باید از فرصت پیش آمده به نرخ تسهیلات پایین نهایت بهره را برده و در برابر زلزله و دیگر حوادث غیر‌مترقبه سکونت‌گاه‌های روستایی با دوام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار پارس‌آباد همچنین از اجرای طرح هادی در 14 روستا با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: طرح هادی روستای ملاکندی در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

کریمی همچنین از ساخت 347 واحد مسکن مهر شهری در اصلاندوز و تازه‌کند با پرداخت 6 میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

انتهای پیام/62006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول