اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس:

کارکنان نیروگاه علی‌آبادکتول باید بومی این شهرستان باشند

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در فاز دوم نیروگاه برق علی‌آبادکتول باید از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

کارکنان نیروگاه علی‌آبادکتول باید بومی این شهرستان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در جمع بازاریان شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: به دکتر احمدی‎نژاد درباره مشکلات آغاز به کار فاز دوم نیروگاه برق شهرستان علی‌آبادکتول تاکید کرده‌ام که تمام نیروهایی که در فاز دوم، در نیروگاه مشغول به کار می‌شوند باید از افراد بومی این شهرستان باشند.

وی تصریح کرد: اگر قرار هست گرما و آلودگی حاصل از نیروگاه را مردم شهرستان علی‌آبادکتول تحمل کنند، باید کارکنان این نیروگاه هم بومی این شهرستان باشند.

ولایت فقیه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه را پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی دانست و اذعان داشت: رهبری بی‌بدیل مقام معظم رهبری در دنیا به اثبات رسیده است و دشمنان این مرزوبوم بارها به این مهم اعتراف کردند ولی دست از توطئه و دسیسه‌هایشان بر نداشته‌اند.

نوروزی اضافه کرد: شما ملت ولایت‌محور، همیشه وفاداری خود را به ولایت و نظام ثابت کرده‌اید ولی لازم است در انتخاباتی که پیش‌رو داریم نیز با هوشیاری بیشتری در صحنه حضور یابید زیرا ایادی استکبار برای این انتخابات از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند که کاری از پیش نخواهند برد و به امید خدا از این آزمایش سربلند بیرون خواهیم آمد.

تمام تلاش من معرفی توانمندی‌های علی‌آبادکتول و گلستان است

وی شهرستان علی‌آبادکتول را نگین استان گلستان خواند و اظهار داشت: استان گلستان مملو از زیبایی‌ها و مواهب خدادادی است و از قابلیت‌ها و توانمندی‎های منحصر به فردی برخوردار است که جایگاه ویژه‌ای به آن بخشیده است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان و استان، استفاده لازم را ببریم باعث رشد و توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد و تمام تلاشم بر این بوده است که این توانمندی‌های موجود در استان گلستان و شهرستان علی‌آبادکتول را به مسئولان ارشد کشوری معرفی کنم.

افتتاح کمربندی جدید نگرانی بازاریان را در پی داشته است

نوروزی اذعان کرد: افتتاح کمربندی جدید شهرستان علی‌آبادکتول موجب شده که مسافران و گردشگران از مسیری خارج از این شهرستان عبور کنند که این امر باعث آسیب رسیدن به صنعت گردشگری و در نتیجه خلوت شدن بازار شده است که مراجعات زیادی برای حل این مشکل به اینجانب شده است و تاکنون اقداماتی صورت گرفته و لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی و مطالعات دقیق‌تری صورت گیرد تا باعث جذب مسافران به این شهرستان شود.

پتروشیمی گلستان 5 هزار شغل مستقیم در استان ایجاد می‌کند

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان گلستان در مجلس برای پیگیری از مسائل زیربنایی استان ابراز داشت: تلاش ما در آغاز کار، ایجاد تعامل و همگرایی بین مجمع نمایندگان، استاندار و مدیران استان گلستان بوده است.

وی افزود: ما مجموعه نمایندگان استان برای حل مشکل راه آهن درخواستی را امضا و تقدیم وزیر راه و شهرسازی کرده‌ایم و در حال پیگیری هستیم.

نوروزی همچنین خاطرنشان کرد: به اتفاق مجمع نمایندگان به قوت پیگیر پتروشیمی استان هستیم چرا که آغاز به کار پتروشیمی استان گلستان 5 هزار شغل مستقیم در استان ایجاد می‌کند که در بحث اشتغالزایی، انقلابی را در استان به پا خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول