اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده علی‎آبادکتول در مجلس:

بازگشایی کمربندی جدید علی‎آبادکتول خسارات جبران‎ناپذیری در پی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی کمربندی جدید این شهرستان خسارات جبران‎ناپذیری را در پی خواهد داشت.

بازگشایی کمربندی جدید علی‎آبادکتول خسارات جبران‎ناپذیری در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‎الله نوروزی بعدازظهر امروز در جمع مدیران شهرستان علی‎آبادکتول با بیان اینکه در تماس با نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اعلام کردم چه عجله‎ای برای راه‎اندازی کمربندی نیمه‎کاره علی‎آبادکتول دارید؟ چراکه خسارات جبران‎ناپذیری را در پی خواهد داشت.

کمربندی جدید علی‎آبادکتول هنوز امکانات اولیه را ندارد

وی تصریح کرد: این کمربندی هنوز قابل بهره‎برداری نیست زیرا هنوز امکانات اولیه آن فراهم نشده است.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نداشتن روشنایی، علائم راهنمایی و تقاطع‎های غیرهمسطح باعث ناامنی و خطرساز بودن این کمربندی شده است و تاکنون باعث کشته و زخمی شدن افراد زیادی شد.

هر روز به تعداد تصادفات در کمربندی علی‎آبادکتول افزوده می‎شود

نوروزی ابراز داشت: هر روز به تعداد این تصادفات در این کمربندی افزوده می‎شود و این ناامنی باعث دغدغه و نگرانی مردم این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‎های صورت گرفته وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داده‎اند که در نزدیک‎ترین زمان ممکن این کمربندی را تکمیل کنند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از باز شدن کمربندی جدید این شهرستان گفت: ما گله داریم از اینکه این کمربندی با نداشتن امکانات و نیمه‎کاره راه‎اندازی شده است.

ساخت پل نصرت‎آباد بسیار غیرفنی و غیرکارشناسی است

وی بیان داشت: لازم است که در ورودی و خروجی شهرستان تقاطع غیرهمسطح زده شود و در تماسی که با وزیر راه و شهرسازی داشته‎ام قول دادند که در اسرع وقت تقاطع غیرهمسطح در ورودی و خروجی شهر، تقاطع مزرعه‎کتول و پیچک‎محله زده شود.

نوروزی ساخت پل نصرت‎آباد را نیز بسیار غیرفنی و غیرکارشناسی ارزیابی کرد و نداشتن روشنایی را نیز از معایب و کاستی‎های این کمربندی برشمرد و گفت: زن و دختر دانشجوی این مسیر ناموس ما هستند، در نیمه‎های شب وقتی در این مسیر از اتوبوس پیاده می‎شوند و از آنجایی که فضای پارکینگی و روشنایی تدبیر نشده است در این بیابان پرخطر سرگردان هستند.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول