اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس:

زیرساخت‌های خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی فراهم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم دولت در خصوص خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی گفت: زیرساخت‌های این کار فراهم نیست.

زیرساخت‌های خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی فراهم نیست

رحمت‌الله نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اجرای چنین تصمیمی به صنایع استان‌های کمتر توسعه‌یافته ضربه می‌زند.

وی اضافه کرد: مخالفت با خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی را هفته گذشته با غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مولایی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در میان گذاشتیم.

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید آسیب‌شناسی شود

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: اجرای مرحله اول نیاز به آسیب‌شناسی دارد تا نقاط قوت و ضعف آن به خوبی مشخص شود.

نوروزی با بیان اینکه تولید در کشور وضعیت مناسبی ندارد، ادامه داد: برای خصوصی‌سازی باید زیرساخت‌ها فراهم شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به تصمیم دولت مبنی بر اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و تداوم جراحی اقتصادی، خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی باید با تامل و فکر صورت گیرد.

خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی به صلاح تولید نیست

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی به صلاح تولید استان‌های نوپا و کمتر توسعه‌‌یافته نبوده و برای آن مشکل‌ساز می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: تولید در کشور نیاز به حمایت داشته و برای افراد جویای کار و کسانی که در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند، باید شغل ایجاد شود.

نوروزی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی بهترین مکان برای ایجاد اشتغال پایدار هستند و دولت باید این شهرک‌ها را تقویت کند.

لازم به ذکر است خصوصی‌سازی شهرک‌های صنعتی از مدتی قبل به موضوعی برای اختلاف بین دولت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان عرصه تولیدی و اقتصادی شده و حتی تعدادی از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نیز با این تصمیم مخالفت کرده‌اند.

انتهای پیام/83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول