اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد

اهدای 30 هزار جلد کتاب در سفر کاروان کتابخانه صبا به خوزستان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از اهدای بالغ بر 30 هزار جلد کتاب در سفر کاروان کتابخانه صبا به شهرهای مختلف این استان خبر داد.

اهدای 30 هزار جلد کتاب در سفر کاروان کتابخانه صبا به خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد: سومین کاروان کتابخانه صبا برای دریافت کتاب‌های اهدایی مردم، با استقبال مردم و مسئولان استان خوزستان هشتم اسفندماه 91 وارد استان خوزستان شد.

وی افزود: این کاروان در شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، گتوند، شوش، شوشتر، باغملک، آبادان ، خرمشهر، اهواز، سوسنگرد پایگاه اهدای کتاب خواهد داشت.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان خاطرنشان کرد: کاروان کتابخانه صبا در مسیر حرکت خود سه باب کتابخانه در روستاهای واجل از توابع بخش صیدون شهرستان باغملک، روستای سادات از توابع شهرستان آبادان و روستای بردیه از توابع شهرستان دشت آزادگان را افتتاح کرده و کتاب‌های آن را از کتب اهدایی مردم فرهنگ دوست استان خوزستان تامین کرده است.

وی همچنین عنوان کرد: این کاروان در طول سفر به استان خوزستان بالغ بر 30 هزار جلد کتاب دریافت کرده که به سه کتابخانه روستایی استان اهدا شده است.

منصوری در پایان گفت: به عقیده کارگردان و تهیه کننده برنامه، سومین سفر کاروان کتابخانه صبا به استان خوزستان از بهترین و موفق‌ترین سفرهای این کاروان بوده که دستاوردهای فرهنگی بسیار زیادی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول