اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های خراسان شمالی مطرح کرد

فعالیت 7 باب کتابخانه خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان خراسان شمالی، گفت: هفت باب کتابخانه در مراکز شهرستان‌های این استان در ایام تعطیلات نوروزی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.

فعالیت 7 باب کتابخانه خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

علی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این کتابخانه در مرکز استان از ساعت 8 تا 14 و در سایر مراکز شهرستان‌ها از ساعت 8 تا 12 ظهر آماده خدمات‌دهی هستند. این اقدام در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و پر کردن اوقات فراغت هم استانی‌ها است.

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان خراسان شمالی از برگزاری مسابقه مهرورزی ( خاطره نویسی)  از سوی کتابخانه‌های استان خبر داد و افزود: خانواده‌ها به ویژه نوجوانان می‌توانند برای دریافت دفترچه به کتابخانه‌های استان مراجعه کنند.

رحیمی نهادینه‌سازی فرهنگ خاطره‌نویسی را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: سنجش خلاقیت، نگارش نویسندگی مخاطبان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه بوده که بدون محدودیت سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت فعالانه‌ای داشته باشند.

به گفته وی مهلت ارسال دفترچه‌های مسابقه مهرورزی 31 فروردین ماه سال 92 تعیین شده است. افراد برتر این مسابقات به مرحله شهرستانی،استانی و کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/63002/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول