اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج خبر داد

استقبال از شهدای گمنام در روستاهای فهرج

امام جمعه فهرج گفت: آیین استقبال از شهدای گمنام روز شنبه در بخش‌های نگین کویر و بخش مرکزی شهرستان فهرج بر‌گزار می‌شود.

استقبال از شهدای گمنام در روستاهای فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، خیرالله ابراهیمی ‌ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آیین استقبال از شهدای گمنام روز شنبه در بخش‌های نگین کویر و بخش مرکزی شهرستان فهرج بر‌گزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در سالروز شهادت صدیقه زهرا (س) روز یکشنبه از میدان بزرگ توحید بر‌گزار می‌شود، گفت: دو شهید گمنام 18 و 23 ساله تفحص شده در عملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو‌ در سال 64 در ‌فرمانداری فهرج به خاک سپرده می‌شوند. 

ابراهیمی با اشاره به وقوع زلزله در استان بوشهر خواستار کمک به آسیب‌دیدگان این زلزله شد.

امام جمعه فهرج با اشاره به جاری شدن سیل در شهرستان فهرج از تمام دستگاه‌های امدادی برای حضور به موقع قدر‌دانی کرد و ابراز داشت: حضور به موقع برای مهار سیل موجب جلوگیری از تخریب تنها اثر تاریخی این شهرستان شد.

خلق حماسه سیاسی در انتخابات

حجت‌الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین‌شهر انار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ‌سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و سیره زندگانی فاطمه زهرا (س) را بهترین سرمشق برای زندگی برشمرد.

وی با ابراز تأسف از وقوع زلزله بوشهر، این وقایع را زنگ هشداری برای مردم دانست که طبق آیات و روایات‌ عبرت بگیرند و‌ پرهیزگار باشند و هم زنگ هشداری برای نظام مهندسی است که نکات ایمنی در ساخت و سازها و مقاوم‌سازی کاملا رعایت شود.

فلاحی با اشاره به نشست آلماتی 2 و بیان طرح جامع ایران برای اجرا و جواب دادن به سئوالات اروپایی‌ها به صورت شفاف ابراز داشت: آنها انتظار داشتند که تحریم برای ایران مشکل درست کرده باشد و با رویکرد گفت‌وگوی تحمیلی آمده بودند.

وی افزود: ملت ایران زیر بار خواست تحمیلی آنها نمی‌رود و برای جلب اعتماد ملت ایران باید دست از رفتارهای خصمانه خود بردارند و حق مسلم هسته‌ای را برای ایران به رسمیت بشناسند.

فلاحی انتخابات را مظهر حماسه سیاسی برشمرد و گفت: ملت فهیم و بصیر ایران از هر قشر و گروهی و با هر سلیقه‌ای با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد ماه بار دیگر حماسه بزرگ سیاسی را خلق می‌کند. 

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول