اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سرزندگی ایران مدیون شهداست / شهدا منادیان عمل به وظیفه

استاندار اردبیل گفت: امروز سرزندگی جمهوری اسلامی ایران را مرهون شهدایی هستیم که همه چیز خود را فدای مکتب اسلام و مرام امام کردند.

سرزندگی ایران مدیون شهداست / شهدا منادیان عمل به وظیفه

اکبر نیکزاد در مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: امروز باید به وجود چنین گنجینه‌های فاخر ببالیم و همیشه سعی کنیم پیرو راه و سلوک این شهدا باشیم که در عمل به وظیفه و تکلیف خود برای همه ما الگو هستند.

وی از شهدا به عنوان بزرگترین نعمت و گران‌ سنگ‌ترین حقیقت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد که انقلاب اسلامی ایران با وجود شیطنت تمام عیار غرب و شرق با دلاور مردی چنین شهدای والامقام امروز در نقطه اوج و کرامت واقعی قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: دشمن امروز از هر فرصتی برای تخریب و به انزوا کشیدن چهره انقلاب، شهدا و ولایت استفاده می‌کند و همه ما وظیفه داریم تا از این سه رکن که حقیقت انقلاب ما را تشکیل می‌دهد صیانتی واقعی داشته باشیم.

نیکزاد به حساسیت مقطع کنونی در لبیک به ندای ولایت و شهدا اشاره کرد و افزود: اگر رهبر معظم انقلاب از ما خواسته است حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنیم باید به روحیه شهدا اقتدا کنیم که آنها با معنویت توانستند روحیه حماسی پیدا کرده و در جنگ نابرابر دشمن را به تسلیم وادار کنند.

این مسئول یکی دیگر از برجستگی‌های شهدا را نگاه تیز‌بین آنها به عرصه‌های مختلف و دفع تهدیدها و توطئه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: شهدا نه تنها ماهیت نظام افن غرب و شرق را روشن کردند بلکه برای ما این امکان را فراهم آوردند تا دوست و دشمنمان را بهتر بشناسیم.

رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: امروز نیز خائنان به انقلاب، راه امام و شهدا با تیزبینی و بصیرت قابل تشخیص هستند چرا که شهدا از ما ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های اسلام را می‌خواهند وگرنه همه مشکلات ما به مرور زمان برطرف شده و تنگناهای اقتصادی نیز از بین می‌رود.

نیکزاد بیان داشت: یکی از خواسته‌های دشمن سرگرم شدن ما به مسائل مادی و روزمره است تا با به میان کشیدن چنین مباحثی انرژی ما را به تحلیل ببرد در حالی که قدرت این ملت همیشه اهریمن‌شکن و استکبار‌شکن بوده است.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: حضور این شهدا در سرزمین پاکان و دیار سترگ مردان سبلان برای ما مایه عزت و افتخار است و همه وظیفه داریم در قدردانی از شهدا در این دو روز تبعیت‌مان را از ولایت و مسلک شهدا نشان دهیم.

انتهای پیام/62001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول