اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

سختگیری و قلدری‌های غرب نمی‌تواند ملت ایران را از راه خود باز دارد

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه کشور ما انرژی هسته‌ای را به دست متخصصان و دانشمندان ایرانی به دست آورده و کاملا بومی است، گفت: سختگیری و قلدری‌های برخی از کشورهای غرب نمی‌تواند ملت ایران را از راه خود باز دارد.

سختگیری و قلدری‌های غرب نمی‌تواند ملت ایران را از راه خود باز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه استکبار هم از فعالیت‌های هسته‌ای ایران احساس ترس و خطر می‌کند و از آن بیشتر از نام بلند جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران کار بزرگی را آغاز کرده و پیشرفت، استقلال و اقتدار کشور را در گروی دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای می‌داند و در این راه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به پیش خواهد رفت و از هیچ قدرتی واهمه نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: 20 فروردین روز بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود چرا که متخصصان و دانشمندان ایران اسلامی با برداشتن گام‌های بلند و استوار در راه توسعه و پیشرفت کشور توانستند به فناوری انرژی هسته‌ای دست یابند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، چشم‌انداز سال جدید را امیدوارانه و همراه با حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ترسیم و توصیف کردند که باید حضور مردم در زمینه‌ اقتصاد و سیاست، حضور جهادی باشد.

دری ‌نجف‌آبادی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با دعوت از آحاد مردم خوب و  مومن استان مرکزی برای تشییع و تدفین پنج شهید گمنام بیان کرد: همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر اراک و فرمهین برگزار می‌شود که شرکت در این آیین پایبندی به آرمان‌های شهدا و امام شهدا را به منصه ظهور می‌گذارد.

وی به سالروز تاسیس بنیاد مسکن اشاره کرد و وظیفه سنگین این نهاد در مقاوم سازی و بهسازی منازل روستایی، همدردی با زلزله زدگان بوشهر و درخواست کمک از دولت، مجلس و استان‌های معین برای مناطق خسارت دیده و سرعت بازسازی و هفته سلامت و تلاش برای حفظ سلامت عمومی و نقش مردم در سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی از دیگر محور‌های سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/87002 /ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول