اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) انجام می‌شود

استقبال 7 شهر خوزستان از 19 شهید شناسایی شده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع پیکر 19 شهید شناسایی شده در هفت شهر استان خبر داد و گفت: پیکر شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع خواهد شد.

استقبال 7 شهر خوزستان از 19 شهید شناسایی شده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم صفات در جمع خبرنگاران رسانه گروهی خوزستان گفت: پیکر 19 شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس به وطن اسلامی بازگشته و در روز شهادت حضرت زهرا (س) در هفت شهر استان خوزستان تشییع خواهند شد.

تشییع پیکر 12 شهید در بهبهان

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) افزود: پیکر مطهر این 19 شهید، روز یکشنبه 25 فروردین‌ماه در شهرهای مختلف خوزستان تشییع و در گلزارهای شهدا آرام می‌گیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این شهدا، 12 شهید از شهرستان بهبهان هستند که پیکر مطهر آن‌ها همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) ساعت 9 صبح از امامزاده حیدر این شهر تشییع می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این 12 شهید والامقام نیز شنبه 24 فروردین‌ماه از ساعت 21 در صحن امامزاده حیدر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

تشییع پیکر دو شهید در رامهرمز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان این‌که دو شهید دیگر در شهرستان رامهرمز تشییع خواهند شد، خاطرنشان کرد: پیکر این دو شهید نیز در روز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت 10 صبح از میدان الغدیر آغاز می‌شود و تا گلزار شهدا ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد که مردم شهرستان رامهرمز در روز شنبه 24 فروردین‌ماه ساعت 21 با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله با این دو شهید عزیز وداع خواهند کرد.

مسجد سلیمان میزبان یک شهید

به گفته صفات، مسجد سلیمان نیز یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان است که یک شهید دفاع مقدس از سفر برگشته دارد.

این مقام مسئول درباره برنامه تشییع این شهید تصریح کرد: پیکر پاک این شهید پس از انتقال به شهرستان مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت و در روز 25 فروردین‌ماه از مسجد جامع نمره یک به سمت سازمان تبلیغات اسلامی تشییع می‌شود.

وی اظهار داشت: پیکر این شهید مسجد سلیمانی پس از تشییع با شکوه در شهر، به گلزار شهدای چهاربیشه منتقل خواهد شد و در کنار همرزمانش آرام می‌گیرد.

وداع با دو شهید در گتوند

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، شهرستان گتوند نیز میزبان دو شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که مراسم تشییع دو شهید در ساعت 9 صبح روز شهادت حضرت زهرا (س) از مصلای گتوند آغاز خواهد شد،‌ عنوان کرد: شهدای والامقام بر دستان مردم شهید پرور گتوند تا گلزار شهدا تشییع می‌شوند.

صفات عنوان کرد: پیکر یکی از شهدای عزیز در گلزار شهدا آرام می‌گیرد و شهید دیگر به شهر ترکالکی منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع این شهید والامقام ساعت چهار بعد از ظهر از مسجد جامع ترکالکی تا گلزار شهدای امامزاده محمد بن زید انجام خواهد شد و پیکر مطهرش در کنار دیگر شهدای شهر آرام می‌گیرد.

استقبال از سه شهید در آغاجاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع دو شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده دفاع مقدس در شهرستان آغاجاری خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهدا نیز همزمان با شهرهای دیگر در روز 25 فروردین‌ماه و سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) از ساعت 8:30 صبح از حوزه مقاومت بسیج کربلا آغاز می‌شود.

به گفته وی، مراسم تشییع این سه شهید، تا پارک بعثت ادامه دارد و شهدای گمنام زینت‌بخش این پارک می‌شوند.

صفات عنوان کرد: پیکر مطهر شهید شناسایی شده با حضور مردم و خانواده‌های شهدا تا گلزار شهدای آغاجاری بدرقه می‌شود و در کنار همرزمانش آرام می‌گیرد.

بازگشت شهید اندیمشکی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهرستان اندیمشک دیگر شهر خوزستان است که آغوش گرم خود را برای میزبانی به روی یکی از حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس که پس از سال‌ها به وطن بازگشته، می‌گشاید.

این مقام مسئول در ادامه به بیان برنامه‌های تشییع این شهید اندیمشکی پرداخت و اظهار داشت: پیکر این پرستوی خونین بال ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی (ره) اندیمشک به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این لاله پرپر، نیز شنبه شب در ساعت 21:30 در گلزار شهدا با حضور گسترده مردم و خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌شود.

استقبال از شهدا در خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر این شهدا روز شنبه 24 فروردین‌ماه از معراج شهدای اهواز به شهرهای نام برده منتقل خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، در همه شهرهای خوزستان مراسم استقبال از شهدا با حضور مسئولان محلی و مردم شهیدپرور انجام خواهد شد.

صفات از همه مردم شهیدپرور خوزستان دعوت کرد تا با حضور در مراسم‌ استقبال، وداع و تشییع شهدا از مقام شامخ آنان تجلیل کنند.

تشییع پیکر 12 شهید گمنام

به گفته وی، در ایام فاطمیه، دو شهید گمنام در شهر قلعه خواجه شهرستان اندیکا، دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شهرستان آبادان، سه شهید گمنام در بخش جایزان شهرستان امیدیه، دو شهید گمنام در پارک بعثت شهرستان آغاجاری، دو شهید گمنام در سردشت شهرستان دزفول و دو شهید گمنام در شهر صیدون شهرستان باغملک تشییع خواهند شد.

انتهای پیام/72010/م40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول