اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ اعلام کرد

شاهین‌دژ میزبان شهدای گمنام

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: 25 فروردین ماه جاری شاهین‌دژ میزبان شهدای گمنام است.

شاهین‌دژ میزبان شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: توجه و عمل به شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است بر همگان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کنار هم قرار دارند، گفت: برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و بدخواهان نظام همه ما به خلق حماسه سیاسی در کشور نیاز داریم.

باقری به تجربه موفق شیعیان و امت پیامبر در ارتباط با سیاست و اقتصاد اشاره کرد و ابراز داشت: ما اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر اقتصاد و سیاست را با هم آمیخته نکنیم، به موفقیت دست نمی‌یابیم و دچار زیان خواهیم شد.

امام جمعه شاهین دژ افزود: ما از شهدا آموخته‌ایم که در مقابل تهدید، مقاوم و صبور باشیم و به همین دلیل در طول 34 سال انقلاب اسلامی دشمنان به اقتدار و هوشیاری ملت ایران اعتراف کرده‌اند.

وی بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: مردم با حضور خود در انتخابات حماسه سیاسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

باقری با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: در این روز مردم ولایتمدار شاهین‌دژ میزبان شهدای گمنام هستند و پس از برگزاری شب وداع و مراسم تشییع جنازه با حضور مردم، شب شام غریبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نماز جماعت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار شهدای گمنام با حضور مردم ولایتمدار شاهین‌دژ برپا می‌شود.

انتهای پیام/61010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول