اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

حضرت زهرا (س) حلقه اتصال بین رسالت، ولایت و امامت بودند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: خانم حضرت فاطمه زهرا (س) حلقه اتصال بین رسالت، ولایت و امامت بودند.

حضرت زهرا (س) حلقه اتصال بین رسالت، ولایت و امامت بودند

حجت‌الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شخصیت این بانوی بزرگ از دیدگاه پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) ویژه است و پیامبر(ص) فاطمه را مصداق برترین خوبی‌های عالم می‌داند و می فرماید اگر تمام خوبی‌ها در کسی باشد آن شخص فاطمه(س) است.

وی به نقش حضرت زهرا(س) در ترویج دین اسلام اشاره کرد و افزود: ایشان حلقه اتصال بین رسالت، ولایت و امامت است که بعد از رحلت پیامبر(ص) با حوادثی که برای امیرمؤمنان علی (ع) پیش آمد و آن حضرت مورد بی‌مهری قرار گرفت همواره در کنار ایشان از دین دفاع و در این راه نیز به شهادت رسید.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: نقش حضرت زهرا(س) در بازگویی حقایق اسلام بر کسی پوشیده نیست و در دفاع از دین در مدت عمر کوتاهشان در کنار ولایت برای ترویج اسلام به وظیفه شان عمل کردند.

وی بر الگوپذیری در تمام ابعاد زندگی از بانوی بزرگ اسلام تأکید کرد و با بیان این که ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود گفت: این مهم باید فرهنگسازی شود و طی سال‌های اخیر شاهد این امر بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام عباسی از برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در عصر یک روز مانده به شهادت بانوی مکرم اسلام با حضور بانوان ملایر از مقابل دفتر امام جمعه تا حسینیه سیدالشهدای(ع) این شهرستان خبر داد و افزود: این راهپیمایی بزرگ همراه با سوگواری و مرثیه‌سرایی خواهد بود که مراسم و برنامه در حسینیه سیدالشهدا ادامه پیدا می‌کند.

وی از برگزاری مراسم سوگواری همزمان با روز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) در ملایر خبر داد و گفت: دسته‌های عزاداری از شش مسیر به سمت مسجد جامع ملایر حرکت می کنند و تجمع عزاداران در این مسجد خواهد بود که بعد از مراسم عزاداری نیز پذیرایی و نهار در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم سوگواری در سه شب منتهی به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد فاطمیه و مسجد جامع این شهر بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و تصریح کرد: همچنین در شام شهادت برنامه سوگواری و عزاداری توسط مجمع رهروان شهدای گمنام در بام ملایر برگزار خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: در این ایام مبلغین و مبلغان در شهرستان ملایر به تبلیغ و اجرای برنامه‌های مختلف در  خصوص شخصیت حضرت فاطمه(س) مشغول هستند و مراسم سوگواری در شهر و روستا در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول