اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

فرمانداری کرمان نمونه شد

فرماندار کرمان گفت:‌ طبق‌ ارزشیابی‌ وزارت کشور فرمانداری کرمان رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

فرمانداری کرمان نمونه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب معتمدان هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرمان با اشاره به شعار سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: یکی از بارزترین مصداق‌های حماسه سیاسی بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که هر دو به اعتقاد ما دارای ارزش یکسان هستند.

وی عنوان کرد: از نظر اجرای انتخابات، فراهم کردن بستر و زمینه برای حضور مردم و قانونمداری هیچ تفاوتی میان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وجود ندارد، تعداد‌ صندوق‌های اخذ رأی برای ریاست جمهوری ‌و شوراها یکسان در نظر گرفته شده است.

سعیدی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم هستند و موجب شده تا مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کنند، ملت بزرگ ایران نیز ثابت کردند طی 35 سال انقلاب همواره پیرو رهبر و ولی‌امرشان بوده‌اند.

فرماندار کرمان بیان داشت: ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی با سر‌بلندی پیروز شدند و در مقابل عده‌ای فرصت‌طلب داخلی و خارجی فکر می‌کردند در 22 بهمن ماه مردم حضور کم‌رنگی دارند، اما به اعتقاد تحلیل‌گران سیاسی و همه افرادی که تجربه در انقلاب‌های دنیا داشتند، ملت ایران در سال گذشته باشکوه‌ترین راهپیمایی 22 بهمن را به نمایش گذاشت.

سعیدی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی را با بهترین کیفیت برگزار کردیم و همین امر موجب شد که فرمانداری کرمان از میان 400 فرمانداری سراسر کشور به عنوان فرمانداری نمونه معرفی شود.

وی افزود: سال جاری تا به این لحظه با ارزشیابی‌ وزارت کشور، فرمانداری کرمان در کشور رتبه برتر را دارا است‌ و امیدواریم از این به بعد ‌انتخابات را به سمت و سوی ببریم که بهترین وجه ممکن برگزار شود.

سعیدی اذعان داشت: آن چه برای فرمانداری مهم است، حضور آحاد مردم در این انتخابات، رعایت قانونمداری، مشارکت حداکثری، صحت و سلامت انتخابات، اخلاق‌مداری، محوریت اخلاق، تحقق بینش و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است.

وی خطاب به‌ معتمدان هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرمان گفت: شما 30 نفر معتمد نماینده 800 هزار نفر جمعیت شهر کرمان هستید که هشت‌ عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل ‌اعضای هیئت اجرای انتخابات شوراها را انتخاب می‌کنید.

فرماندار کرمان بیان داشت: فرمانداری کرمان این آمادگی را دارد‌ که حتی انتخابات را در هفته آینده برگزار کند و محل شعب اخذ رأی انتخاب شده و دو مرحله مورد بازدید قرار گرفته و همه امورات برگزاری انتخابات آماده شده‌اند.

انتهای پیام/80018/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول