اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزش انتخابات در 60 شهرستان و بخش آذربایجان‌شرقی

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه‌های آموزش انتخابات در 20 شهرستان و 40 بخش مستقل و مرکزی خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزش انتخابات در 60 شهرستان و بخش آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی امشب در نشست هماهنگی کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه فرآیند گسترده‌ای در بحث آموزش انتخابات از سوی وزارت کشور پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: توجه به جنبه‌های آموزشی انتخابات، موجب افزایش دقت، سرعت و صحت مراحل اجرایی شده و افزایش اعتمادسازی عمومی و مشارکت آحاد جامعه را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، طرح جامع آموزش انتخابات از سوی وزارت کشور، در دو بخش مجزای مجریان و دست اندرکاران و همچنین آحاد مردم، در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان با اشاره به اجرای فرآیندهای آموزش انتخابات در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و دوره تربیت مربی و همچنین اعزام 11 تن از مربیان آموزشی برای طی دوره‌های مربوطه به وزارت کشور، از جمله اقدامات کمیته آموزشی بوده است.

وی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی، به مدت 14 روز در مرکز استان خبر داد و گفت: در این راستا، همایش یک روزه آموزش با حضور معاونان فرمانداران، بخشداران مرکزی مستقل و رابطین آموزشی شهرستان ها، 24 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود.

مهدوی افزود: علاوه بر این، کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مرکزی و مستقل و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات نیز با شرکت در دوره یک روزه آموزشی، با کلیه قوانین و آئین نامه های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه طراحی و انتشار کتب، جزوات و سی دی‌ های آموزشی در دستور کار وزارت کشور است، اظهار داشت: بسته‌های آموزشی تدوین شده از سوی وزارت کشور، پس از دریافت و هماهنگی لازم، در اختیار فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، کارشناسان و کلیه عوامل اجرای انتخابات، قرار خواهد گرفت.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان همچنین به آموزش‌های عمومی انتخابات اشاره کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی وزارت کشور از سوی رسانه ملی و در زمان بندی  مشخص، ارائه خواهد شد.

مهدوی افزود: توجه به ظرفیت آموزشی «رای اولی»ها با حضور کارشناسان مربوط، در مدارس و مراکز فرهنگی، از دیگر برنامه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول