اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری ایلام:

ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در ایلام تشکیل شد

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان ایلام گفت: ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در مرکز استان ایلام و شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در ایلام تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جعفر دارابخانی ظهر امروز در نشست با چاپخانه‌داران و بنرسازان شهرستان ایلام اظهار داشت: استان ایلام شاهد برپایی سه انتخابات از جمله ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و نخستین میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در این دوره قطعاً از دوره‌های گذشته به خاطر حجم انتخابات بیشتر خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: امر اجرای انتخابات با وزارت کشور بوده و وظیفه نظارت آن نیز با شورای نگهبان است اما لازمه امر همکاری همه دستگاه‌ها و متولیان برپایی انتخابات، از جمله دستگاه قضایی است.

دارابخانی تصریح کرد: این همکاری در راستای هرچه بهتر برپا شدن این انتخابات لازم است که دستگاه قضایی به این مهم اذعان داشته و در راستای تحقق آن تلاش می‌کند.

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان ایلام گفت: دستگاه قضایی به نوبه خود در انتخابات دور اخیر مجلس شورای اسلامی و بر اساس بخشنامه ریاست قوه قضائیه، ستادی تحت عنوان ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل داده است.

وی ادامه داد: همت و همدلی مسئولان اجرایی و شورای نگهبان نتایج خاصی در انتخابات به وجود آورد و این امر سبب شد مجدداً بخشنامه‌ای در انتهای سال 91 در خصوص تشکیل ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل و صادر شود.

این مسئول اضافه کرد: این ستاد در استان ایلام تشکیل شده و روز گذشته نیز نخستین نشست آن برپا شد.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول