اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

دشمن نقشه‌های مختلفی برای انتخابات طراحی کرده است

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: دشمنان برای انتخابات نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند و در چنین شرایطی باید بصیرت مضاعف داشته باشیم.

دشمن نقشه‌های مختلفی برای انتخابات طراحی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا چهارشنبه شب در دیدار اعضای مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه برخی‌ها در برابر ولایت و مرجعیت موضع‌گیری می‌کنند، تاکید کرد: ولایت فقیه دژ مستحکم اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و حساسیت این دوره از انتخابات تاکید کرد: دشمنان برای انتخابات نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند، و در چنین شرایطی باید بصیرت مضاعف داشته باشیم.

رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: علما، ولایت فقیه و حکومت اسلامی ارکان ارزشمندی هستند و در پیشبرد انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به بهره‌مندی طلاب از منویات مراجع تقلید گفت: طلاب مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و باید در شرایط حساس کنونی به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول