اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اجرای شعار سال با داشتن جامعه‌ای پویا و بانشاط محقق می‌گردد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اجرای شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در گرو جامعه‌ای پویا و بانشاط دانست و ادامه داد: جامعه پویا و برخوردار از سلامت می‌تواند در همه بخش‌ها پرچمدار و حماسه‌ساز باشد.

اجرای شعار سال با داشتن جامعه‌ای پویا و بانشاط محقق می‌گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در همایش استانی سلامت که در سالن آمفی تئاتر هلال احمر مازندران برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه‌های پنجم توسعه حوزه درمان باید به صورت ویژه فعالیت مدون خود را اجرا کند.

وی اجرای شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در گرو جامعه‌ای پویا و بانشاط دانست و ادامه داد: جامعه پویا و برخوردار از سلامت می‌تواند در همه بخش‌ها پرچمدار و حماسه‌ساز باشد.

ابراهیمی حوزه بهداشت را در تحقق شعار مطرح شده از سوی رهبری موثر دانست و گفت: رویکرد خوب دولت نهم و دهم توجه به بخش بهداشت و درمان بود که امیدواریم این جهت‌گیری‌ها مستمر باشد.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته توانستیم با تمام تنگناهای اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، بیان داشت: جوانان دانشمند کشور در بخش‌های مختلف نظام خود را نشان دادند و افتخارات علمی زیادی را برای کشور کسب کردند.

وی افزود: در بخش درمان با دستیابی به انواع داروها و نیز فناوری‌های نوین همچنین در بحث گیاهان دارویی توانستیم به خوبی وارد شویم.

ابراهیمی اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران و تسری این برنامه‌ها در سطح کشور را از افتخارات استان دانست و اضافه کرد: همه آحاد جامعه در حوزه بهداشت دخیل هستند و دانشگاه علوم پزشکی نیز متولی سلامت افراد محسوب می‌شود.

وی حمایت از جامعه خیران سلامت را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت عمومی جامعه پویا نیازمند برخورداری از نظامی درست و کارشناسی شده است.

ابراهیمی متذکر شد:  هدف ما کاهش سرانه عمومی درمان در جامعه است تا از کشورهای برتر مطرح شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یکی از فعالان ستاد تسهیلات نوروزی در استان یاد کرد و گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز در ستاد تسهیلات سفر نوروز به 13 میلیون مسافر وارد شده و اقامت‌دار مازندرانی خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/86006/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول