اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

تلاش برای ایجاد حماسه سیاسی از وظایف شورا است

رئیس شورای شهر ساری گفت: انتخابات بزرگی در پیش داریم و تلاش برای ایجاد حماسه سیاسی از وظایف شورا است.

تلاش برای ایجاد حماسه سیاسی از وظایف شورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، فرامرز نقیبی در جلسه شورای شهر ساری اظهار داشت: اتفاقات خوبی در شهرداری ساری رخ داد که رضایت‌مندی مردم شهر و مسافران را داشتیم.

وی با اشاره به برخی انتقادات در حوزه مدیریت شهری بیان داشت: کسی از انتقادات سازنده خسته و دلگیر نمی‌شود، در زمان تصدی شهرداری توسط «عبوری» پروژه‌های زیادی در سطح شهر اتفاق افتاد که باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای شهر ساری گفت: سال 92 با همدلی و وفاق باید به اهداف عالیه مدیریت شهری دست یابیم چراکه مردم از اختلافات استقبال نمی‌کنند با رفاقت و دوستی می‌توان به کارهای بزرگتری دست یافت.

وی گفت: در سال گذشته دو مرتبه متوالی متمم بودجه داشتیم و اکنون انتخابات بزرگی در پیش داریم و جریان انتخابات نباید به شهرداری آسیبی برساند زیرا تلاش برای ایجاد حماسه سیاسی از وظایف شورا است و شهرداری نیز باید در راستای حماسه اقتصادی ایفای نقش کند.

نقیبی با اشاره به برخی اظهار نظرات در ارتباط با فروش ساختمان شهرداری منطقه یک اذعان داشت: ساختمان شهرداری منطقه یک برای فروش به مناقصه گذاشته شد و افراد متعددی شرکت کردند که یکی از این سرمایه‌گذاران برنده مناقصه شد و از اینکه شهرداری و شورا پس از چندین سال موفق به جلب رضایت و جذب سرمایه‌گذار در شهر ساری شده‌اند، باید قدردان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: زمان زیادی به برگزاری انتخابات دوره چهارم شورا نمانده است این دو ماه با آن 10 ماه فرقی نمی‌کند و همگی تا پایان انتخابات مصمم به انجام کار هستیم و هر کسی جایگزین هر عضو شورای شهر با برنامه پیش می‌رود و هدف خدمت به مردم بوده آنانی که لایق خدمت هستند مردم آنان را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول