اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

معضل کمبود آب شرب رامسر برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: معضل کمبود آب شرب در شهرستان رامسر با افزایش تأمین آب آشامیدنی به میزان 130 لیتر در ثانیه برطرف شد.

معضل کمبود آب شرب رامسر برطرف شد

محمدتقی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: تصفیه‌خانه آب شرب رامسر پس از واگذاری به شرکت آب و فاضلاب مازندران در مدت 9 روز به بهره‌برداری رسید و با افزایش تأمین آب آشامیدنی به میزان 130 لیتر در ثانیه، مردم و مسافران در ایام نوروز بدون دغدغه کمبود آب، تعطیلات را سپری کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: از سوی وزارت نیرو، تصفیه‌خانه آب شرب رامسر از آب منطقه‌ای مازندران به شرکت آب و فاضلاب استان تحویل داده شد و با تشکیل کمیته فنی نسبت به بررسی، شروع عملیات تکمیلی و رفع نواقص موجود برای آماده‌سازی کل پروژه اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه مردم رامسر دیگر نگران کمبود آب شرب نباشند، افزود: این پروژه در 20 اسفند‌ماه سال گذشته تحویل و پس از 9 روز در روزهای پایانی سال آماده بهره‌برداری شد.

حسین‌زاده یادآور شد: در این راستا عملیاتی شامل رفع نشتی فیلتر شنی، رفع نقص تجهیزات الکتروموتور حوضچه ته‌نشینی، راه‌اندازی سیستم تزریق مواد شیمیایی، تعیین برنامه شستشو، اصلاح خروجی آب بک واش، راه‌اندازی پمپ‌های اصلی سیستم، حمل، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور برای برق اضطراری و راه‌اندازی همه تجهیزات الکتروموتور حوضچه اختلاط آرام و سریع انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اضافه کرد: در ادامه فعالیت‌های فنی تکمیلی با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل و حفاظت پیرامونی تصفیه‌خانه، عملیات حصارکشی و اصلاح مسیر دسترسی و آسفالت، اصلاح و تکمیل تیرهای برق محوطه و همچنین محوطه‌سازی و تکمیل ساختمان‌های اداری و آزمایشگاه در دستور کار قرار گرفت و در این مدت تکمیل شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه 130 لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شرب رامسر افزوده شده است، گفت: با توجه به مجموع عملیات باقیمانده مبلغ 100 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب شرب رامسر مورد نیاز است.

انتهای پیام/2296/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول