اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت انجام شد

ارائه خدمت به روستاهای محروم و کپرنشین عنبرآباد

مسئول گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت گفت: سه دوره اردوی جهادی توسط گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت از 16 اسفند 91 تا 11 فروردین ماه جاری در منطقه کپرنشین عنبرآباد انجام و خدمات مختلف به مردم روستاهای محروم ارائه شد.

ارائه خدمت به روستاهای محروم و کپرنشین عنبرآباد

محمدرضا فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با تشریح اردوهای جهادی تبلیغی فدائیان عدالت در منطقه کپرنشین عنبرآباد اظهار داشت: سه دوره اردوی جهادی توسط سه گروه با مدیریت و اعتبار مالی گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت از 16 اسفند 91 تا 11 فروردین ماه جاری در این منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه در این اردوها حدود 100 نفر از جهادگران حضور داشتند، افزود: در بخش فعالیت‌های عمرانی ساخت حسینیه روستای کپرنشین عبدالله‌آباد با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 200 نفر و ساخت حسینیه روستای بسیار محروم حجت‌آباد با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 500 نفر صورت گرفت.

فراهانی تصریح کرد: همچنین کلنگ‌زنی مهدیه روستای کپرنشین پشت‌کوه دوساری، پی‌کنی مهدیه روستای مهتابی‌زیارت، ترمیم مدرسه ابتدایی روستای حجت‌آباد، ساخت و تکمیل حمام و سرویس بهداشتی، لوله‌کشی آب مدرسه روستای حجت‌آباد و تکمیل خانه قرآن روستای حاجی‌آباد فلاح انجام شد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا در شهرستان عنبرآباد و سه روستای عبدالله‌آباد، حجت‌آباد و شهر دوساری، برگزاری مراسم آخر سال، دعای ندبه و کمیل در سطح شهرستان، برگزاری جلسه بصیرت با فرهنگیان، برگزاری جشن تکلیف پسران و دختران پنج روستا، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی، حمایت مالی از اردوی فرهنگی دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های فرهنگی آموزشی احکام، اخلاق، داستان و ... از جمله این فعالیت‌ها بود.

مسئول گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت از افتتاح حسینیه روستای عبدالله‌آباد خبر داد و ابراز داشت: پرداخت کمک هزینه درمانی به 10 بیمار اضطراری، خرید و توزیع آرد به مبلغ 5 میلیون و 250 هزار تومان و خرید و توزیع برنج بین کپرنشینان و مستضعفان از دیگر خدماتی است که توسط جهادگران به مردم منطقه ارائه شد.

فراهانی طرح چهره به چهره، بررسی مشکلات دقیق و حاد منطقه، برگزاری کلاس فرهنگی آموزشی احکام، اخلاق و... و آموزش امور بهداشتی را از جمله فعالیت‌های بانوان جهادگر حاضر در این اردوها برشمرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از اردوهای جهادی گروه جدیدی از دل گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت تشکیل شد به نام گروه جهادی فدائیان ولایت که امری بسیار پربرکت بود.

فراهانی ضمن تشکر از همه خیران خاطر نشان کرد: از همۀ دلسوزان تقاضا داریم ما را در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم عنبرآباد و جنوب کرمان یاری کنند.

انتهای پیام/2655/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول