اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفا هرمزگان خبر داد

افزایش مصرف آب در شهر‌های هرمزگان / نوروز هرمزگان بدون مشکل آب

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: با وجود افزایش میزان مصرف آب در شهرهای هرمزگان به دلیل افزایش سفرهای نوروزی، شهروندان و مسافران نورورزی، سال 92 را بدون مشکل آب شرب سپری کردند.

افزایش مصرف آب در شهر‌های هرمزگان / نوروز هرمزگان بدون مشکل آب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آبفا هرمزگان، حسین خادمی در این راستا اظهار داشت: با افزایش سفرهای نوروزی به هرمزگان، میزان مصرف آب در همه شهرهای استان به ویژه در شهر بندرعباس افزایش داشته است که به منظور رفاه حال مشترکان و مسافران نوروزی با استقرار شبانه روزی اکیپ‌های فنی و اتفاقات آب و فاضلاب، با مشکل کم آبی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: این شرکت با برنامه‌ریزهای منسجم و استقرار بیست روزه اکیپ‌های فنی و اتفاقات آب و فاضلاب از 26 اسفندماه 91 تا 16 فروردین ماه 92، در تمامی شهرهای استان، در راستای تأمین آب شرب شهروندان و مسافران نوروزی تلاش کرده است.

این مقام مسئول افزود: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی و واحد اتفاقات آب و فاضلاب نیز با شماره تماس 122 در تمامی روزهای سال به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات و راهنمایی شهروندان است که از آنان تقاضا می‌شود در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل، پیشنهاد و انتقاد با این مرکز تماس بگیرند.

به گفته خادمی، در ایام نوروز نمونه برداری از شبکه‌های توزیع آب جهت کنترل کیفیت آب به صورت مستمر در همه شهرهای استان انجام شده است که نتایج به دست آمده نشان دهنده برخورداری آب شرب از سلامت و کیفیت مطلوب بوده است.

انتهای پیام/88001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول