اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته سلامت

تخفیف ویژه در درمان بیماران بخش‌های داخلی بیمارستان دهدشت لحاظ شد

رئیس و پرسنل مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه در سومین روز از هفته سلامت از بیماران بخش‌های داخلی، گوش، حلق، بینی و آی سی یو در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت عیادت کردند.

تخفیف ویژه در درمان بیماران بخش‌های داخلی بیمارستان دهدشت لحاظ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، هفته سلامت فرصتی جهت اهتمام ورزیدن به حوزه درمانی و ارزیابی رویکرد‌های کاردرمانی به خصوص نیازسنجی مردم در بخش بهداشت است.

در همین راستا و در سومین روز از هفته سلامت، رئیس و پرسنل مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه امشب از بیماران بخش‌های داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت عیادت کردند.

در این بازدید مدیر مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه از نزدیک با بیماران صحبت کرده و برای بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه درمان نداشتند، تخفیف ویژه درنظر گرفته شد.

برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های هنری و صنایع دستی در مرکز بهداشت کهگیلویه از دیگر برنامه‌های سومین روز از هفته سلامت در کهگیلویه بود که مورد بازدید امام جمعه دهدشت قرار گرفت.

این نمایشگاه که به همت رابطان بهداشتی مراکز شهری و روستایی مرکز بهداشت و درمان شهرستان برپا شده بود، دستاورد‌های علمی در زمینه بهداشت و درمان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

استقرار ایستگاه‌های سلامت در سطح شهر در راستای تست فشار‌خون نیز مورد بازدید قرار گرفت.

این ایستگاه‌ها که در دو نقطه از شهر دهدشت و نیز شهر‌های لنده، سوق، دیشموک و قلعه رئیسی مستقر هستند تا پایان هفته سلامت فشار‌خون مراجعه‌‌کنندگان را اندازه‌گیری و خدمات مشاوره‌‌ای رایگان به آنها ارائه می‌دهند.

همچنین کارشناسان مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه روز کاری خود را با ورزش صبحگاهی در محوطه مرکز آغاز کرده بودند.

انتهای پیام/82016/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول