اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته سلامت انجام شد

عیادت مسئولان تویسرکان از بیماران بیمارستان ولی‌عصر(عج)

در سومین روز از هفته سلامت، مسئولان تویسرکان از بیماران قلبی عروقی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) این شهرستان عیادت کردند.

عیادت مسئولان تویسرکان از بیماران بیمارستان ولی‌عصر(عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در سومین روز از هفته سلامت حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده، امام جمعه تویسرکان، حسن حسین‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان، یحیی خورشیدخانی، معاون فرماندار، مهدی کریمی، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مسئولان از بخش‌های ccu و داخلی قلب بیمارستان ولی‌عصر (عج) تویسرکان عیادت کردند.

یکی از برنامه‌های تدوین شده در چارت زمان‌بندی هفته سلامت، عیادت از بیماران قلبی و عروقی بستری در بیمارستان در سال جاری با توجه به شعار بهداشت جهانی با عنوان « فشار خون را جدی بگیریم » است.

به گفته کارشناسان و محققان عرصه پزشکی، فشار خون بالا یکی از شایع‌ترین امراض، بروز بیماری قلبی و عروقی معرفی شده که جمعیت زیادی از دنیا به آن مبتلا هستند.

در همین راستا 18 تا 24 فروردین امسال با شعار فشار خون را جدی بگیریم در کشور ایران اسلامی اقدامات زیادی در خصوص کاهش نرخ بیماری فشار خون در حال اجراست.

اطلاع‌رسانی و آموزش با هدف فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اصل مثلث غذایی و باید و نبایدها در مصرف مواد غذایی در بین آحاد مردم در قالب برنامه‌های متنوع با جذابیت‌های خاص خود در این بازه زمانی در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

امروز هم با شعار « پزشک خانواده و نظام سلامت » عیادت از بیماران قلبی و عروقی با دلجویی مسئولان ارشد شهرستان تویسرکان با حضور پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان انجام شد.

امام جمعه تویسرکان در این برنامه‌ با تبریک هفته سلامت به کادر پزشکی و کارکنان عرصه بهداشت با همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ابتدا به دیدن بیماران قلبی در بخش ccu رفتند.

طی این مراسم حجت‌الاسلام ارزنده و خورشیدخانی، معاون فرماندار پس از پرس‌وجو وضعیت حال بیماران با آرزوی سلامتی و هدیه شاخه‌ گل از آنها دلجویی کردند.

همچنین در این دیدار صمیمی خادمان مردم در عرصه‌های مسئولیتی در سطح شهرستان با همراهی پزشکان فعال در این بخش، از بیماران داخلی این بیمارستان ضمن عیادت و اهدای شاخه‌های گل، به بیماران نشاط و امید برای زیستن سالم به دور از هرگونه افراط و تفریط در تغذیه را هدیه کردند.

در پایان آیین عیادت از بیماران، حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده امام جمعه تویسرکان و دیگر مسئولان به صورت نمادین در واحد اکوتست ورزش مورد معاینه قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ هفته سلامت امسال به منظور افزایش سلامت مردم و آگاه‌سازی با شعار فشار خون را جدی بگیریم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول