اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری شهرستان فریدن:

دشمن در پی جدایی ملت از نظام جمهوری اسلامی است/ ملت ایران هوشیارانه عمل می‌کنند

معاون فرمانداری شهرستان فریدن گفت: دشمن با نقشه‌های مختلف همواره در پی جدایی ملت از نظام جمهوری اسلامی بوده است، اما ملت ایران با عمل به رهنمودهای رهبری همچون همیشه هوشیارانه عمل می‌کنند.

دشمن در پی جدایی ملت از نظام جمهوری اسلامی است/ ملت ایران هوشیارانه عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدون، علیرضا گوهری ظهر امروز در جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری زهرای مرضیه (س) به پیام رهبر معظم انقلاب در سال 92 گفت: استقلال اقتصادی یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است و این در حالی است که دشمن سعی دارد با تحریم و فشارهای اقتصادی به بدنه نظام آسیب بزند.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی ملت ایران زبانزد همه جهانیان است، ادامه داد: جدایی ملت از نظام اسلامی یکی از خدعه‌های دشمنان نظام بود که با بصیرت و آگاهی دیده‌بان بصیر و حکیم انقلاب ناموفق ماند.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات تصریح کرد: حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم برگ برنده دیگری بر صفحات تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و انقلاب است.

*‌ امر به معروف با اصول دین ارتباط دارد

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه شهر داران عنوان کرد: گرچه امر به معروف از فروع دین است، اما با همه اصول دین به نحوی ارتباط دارد و در مقایسه با واجبات دیگر از جایگاه برتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در بعضی از مواقع برای اجرای این واجب شرعی باید از آبرو نیز هزینه کرد، اذعان داشت: اطلاع‌رسانی به موقع، انتخاب اعضای برجسته در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، توجه به نمازهای جماعت، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اختلاط کارمندان خانم و آقا در ادارات و کارخانجات و پوشش مناسب کارمندان زن و مرد در ادارات و کارخانجات از مصادیق این موضوع است.

به گزارش فارس، برگزاری کلاس‌های توجیهی برای خانواده‌های کارمندان و پیگیری منکرات پنهان از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است؛ شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شبکه بهداشت و درمان،تأمین اجتماعی، شهرداری داران و آموزش و پرورش فریدن و بوئین میاندشت حائز رتبه‌های برتر در سال 91 شدند که در  این جلسه از مدیران آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد

شهرستان فریدن دارای 60 شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات،کارخانه‌جات و بانک‌ها است.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول