اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

حضور پررنگ پلیس در اماکن مختلف

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس از 100 درصد ظرفیت خود برای تأمین امنیت و فراهم کردن آرامش برای شهروندان استفاده کرده است.

حضور پررنگ پلیس در اماکن مختلف

کریم کشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه پلیس برای فردا، برنامه ویژه در نظر گرفته است و با تاکید بر تلاش پلیس در تمام حوزه‌ها، به‌ویژه در حوزه امنیت اخلاقی از حضور پررنگ نیروهای مختلف پلیس در اماکن مختلف خبر داد.

وی به شهروندانی که فردا از خانه برای مدت طولانی بیرون می‌روند، توصیه کرد تا نکات حفاظتی را رعایت کنند و منازل خود را با ابزار مناسب حفاظت کنند.

*عدم حضور در منزل را به کلانتری محل اطلاع دهید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که مایل باشند، می‌توانند عدم حضور خود در منزل را به کلانتری محل اطلاع دهند تا نیروهای پلیس در گشت‌زنی خود، مراقبت‌های لازم را در نظر بگیرند.

کشوری با اعلام اینکه گشت‌هایی برای تأمین امنیت تفرج‌گاه‌ها در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: پلیس در بخش برخورد با سارقان احتمالی، به ‌شکل نامحسوس در نقاط مختلف حضور دارد.

وی بیان داشت: مردم برای تفریح بهتر است به جاهای شناخته شده بروند و از رفتن به مناطق خلوت و دورافتاده خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تفرج‌گاه‌های خارج از شهر نیز در کنترل پلیس است، عنوان کرد: پلیس از 100 درصد ظرفیت خود برای تأمین امنیت و فراهم کردن آرامش برای شهروندان استفاده کرده است.

*برخورد جدی پلیس با نزاع و درگیری

کشوری، بیشترین آمار جرائم رخ‌داده در روز 13 فروردین سال گذشته را نزاع اعلام کرد و هشدار داد که امسال به ‌شدت با افرادی که نزاع و درگیری ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: فردا ترافیک در اکثر نقاط سنگین خواهد بود و رانندگان با حوصله رانندگی و از اقدامات خطرناک پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از آمادگی نیروهای پلیس برای کمک به مردم از طریق شماره تلفن 110 خبر داد.

انتهای پیام/2700/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول