به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون خدمات فرماندهیانتظامی شهرستان کاشان در آیین افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک پلیس+ 10 در این شهرستان با اشاره به مزایای راهاندازی این دفاتر در مناطق مختلف شهرستان کاشان اظهار داشت: تسریع در ارائه خدمات به مردم، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم در بهرهگیری از خدمات ناجا از جمله دستاوردهای راهاندازی این مراکز است.
مجید هنرمند همچنین کاهش محسوس فاصله مکانی و زمانی برای دریافت خدمات پلیس، توسعه امنیت نرمافزاری، ورود به فضاهای مجازی برای ایفای نقش کنترل پلیس در این فضاها را از دیگر مزایای ایجاد دفاتر پلیس + 10 برشمرد.
وی افزود: تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 در مناطق مختلف شهرستان کاشان ضمن صرفهجویی در مصرف انرژی در کاهش بار ترافیک خیابانهای اصلی شهرستان نقش مهمی را دارد.
معاون خدمات فرماندهیانتظامی شهرستان کاشان همچنین بیان داشت: انتظار میرود دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در شهرستان کاشان بتوانند با ارائه خدمات به هنگام به شهروندان رضایت آنان را جلب کنند.
هنرمند یادآور شد: دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 در شهرستان کاشان ارائه خدمات تمدید و تعویض انواع گواهینامه و صدور المثنی، کارت سوخت، اجرائیات، تمدید پروانه کسب، ثبت درخواستهای مشمولان خدمت مقدس سربازی، وضعیت خلافی خودرو، صدور المثنی کارت سوخت، تغییر آدرس مالکان خودرو و مواردی از این گونه را بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این سه دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در مناطق سهگانه واقع در بلوار نماز، بلوار شهید خادمی و میدان کمالالملک تأسیس و وظیفه ارائه خدمات به شهروندان کاشانی را بر عهده دارند.
مدیر چهارمین دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 شهرستان کاشان نیز در این مراسم عنوان کرد: کارکنان این دفتر با گذراندن بیش از یکصد نفر ساعت آموزش و گذراندن دورههای کارورزی در دفاتر خدمات الکترونیک شهرستان کاشان فعالیت خود را در این دفتر آغاز کردهاند.
قاسم افشار متذکر شد: دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 امیرکبیر شهرستان کاشان در ابتدای خیابان امیرکبیر بعد از میدانامامحسین با هدف ارائه خدمات به شهروندان این منطقه، مناطق جنوب و غرب کاشان، منطقه فین، فاز یک و دو ناجیآباد، حسنآباد، لتحر و سایر حوزههای شهرستان تأسیس شده است.
انتهای پیام/2406/ق30/ث3001