اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سایبری نیروهای مسلح:

تمام دنیا در قلمرو فرهنگ بسیجی قرار خواهد گرفت

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی هنر دین‌مدارانه را به‌ دنیا ارائه کرد و تمام دنیا در قلمرو فرهنگ بسیجی قرار خواهد گرفت.

تمام دنیا در قلمرو فرهنگ بسیجی قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهروز اثباتی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه بیان داشت: وقتی از مفهوم بسیج صحبت می‌شود، مفاهیم دیگر رنگ می‌بازد.

اثباتی هنرمندان بسیجی را افرادی دانست که بهترین‌ها را در کنار بسیجی بودن انتخاب کرده‌اند و ادامه داد: بسیجیان باید تلاش کنند و با مطالعه و استفاده از بهترین روش‌ها، نورافشانی کنند.

وی شناخت هنر در زمان طاغوت، شناخت هنر از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون و شناخت آینده هنر را برای بسیجیان لازم دانست. 

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هنر در زمان رژیم منحوس پهلوی، دین‌سوزی و مبارزه با ارزش‌های دینی بود، گفت: ما باید هنر را بشناسیم و لازمه این کار، شناخت عقبه فرهنگی مملکت است.

اثباتی هنر را عامل ساختن تمدن توصیف کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تمدن اسلامی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است را به ‌دنیا ارائه دهیم.

وی با انتقاد از رخ ‌دادن برخی موارد در تئاتر افزود: هنر بسیجی نباید بی‌تفاوت باشد، دنیا انتظار می‌کشد فرهنگ بسیجی را دریافت کند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هنر ایران، هنر عرفانی و حماسی بوده و در دوران دفاع مقدس، عرفان و حماسه با هم در هنر آمیخته شد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هنر دین‌مدارانه را به‌ دنیا ارائه کرد و امروز غربی‌ها به بن‌بست رسیده‌ و معنویت را گم کرده‌اند.

*فرهنگ بسیجی، بعد سوم هنر انقلاب و عامل ساختن تمدن اسلامی است

اثباتی تاکید کرد: هنر و دین 2 بعدی است که انقلاب اسلامی به دنیا ارائه داد و بعد سوم، فرهنگ بسیجی است که باید اضافه شود و با آن تمدن ساخت.

وی بزرگ‌ترین شکست غرب را در سوریه اعلام کرد و دلیل این موضوع را انتشار ذره‌ای از فرهنگ بسیجی در بین مردم سوریه دانست.

*هنر بسیجی از جنس اعتقاد الهی است

اثباتی تاکید کرد: اگر فرهنگ ایرانی صحیح به‌دنیا عرضه شود، به ‌سرعت انتشار پیدا می‌کند چرا که هنر بسیجی از جنس اعتقاد الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی محصول انقلاب و ولایت هستند و در یک امر مشترک عمل کرده‌اند که هر دو، زیباترین هنر خدا که شهادت است را به منصه ظهور رسانده‌اند.

اثباتی با اشاره به آثار هنری ارزشمند مرحوم آیت‌الله نجومی، بیان داشت: این بزرگوار، با استفاده از هنر، با حکومت ستم‌شاهی به مبارزه می‌پرداخت.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول