اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

چابک‌سازی مجموعه شهرداری شوشتر با برون‌سپاری مسئولیت‌ها

شهردار شوشتر از چابک‌سازی مجموعه شهرداری شوشتر با برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری خبر داد و گفت: چابک‌سازی مجموعه شهرداری سرعت عمل در فعالیت‌ها را بیشتر کرده است.

چابک‌سازی مجموعه شهرداری شوشتر با برون‌سپاری مسئولیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری شوشتر اظهار کرد: در 20 ماه گذشته تلاش شده است تا از همه توان موجود در شهرداری شوشتر برای چابک‌سازی مجموعه استفاده شود و به این دلیل شاهد تحولی اداری در شهرداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در حال جهشی بزرگ در امور اداری است، افزود: در بخش مالی شهرداری همه امورات رایانه‌ای شده‌ است و به این دلیل دیگر هیچ دغدغه‌ای برای نظارت بر این بخش وجود ندارد و شفافیت امور مالی و حسابداری افزایش یافته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بخش‌های دیگر نیز شاهد جنبش نرم‌افزاری بوده‌ایم، تاکید کرد: در سایر بخش‌های شهرداری نیز با راه‌اندازی اتوماسیون اداری و رایانه‌ای کردن امور در راستای فعالیت‌های جاری شهرداری گامی بلند برداشته شده است که همه این فعالیت‌ها در راستای کاهش مشکلات مردمی است.

*برون‌سپاری در اولویت نخست است

شهردار شوشتر گفت: برون‌سپاری مسئولیت‌ها در شهرداری شوشتر توان نظارتی را افزایش می‌دهد و فعالیت اجرایی را از شهرداری کاسته و به بخش خصوصی می‌سپارد و این خود مزایای زیادی برای شهرداری به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای برون سپاری مسئولیت‌های شهرداری گام‌های بلندی برداشته شود، گفت: در 20 ماه گذشته برون‌سپاری سامان‌دهی وانت‌بارهای شهری، حمل زباله، تنظیف و رفت و روب معابر شهری و کشتارگاه این شهرداری را به بخش خصوصی واگذار کردیم.

دُر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر در این برون‌سپاری‌ها تنها سود خود را در نظر گرفته است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در برون‌سپاری‌های انجام داده در ماه‌های گذشته تا حد زیادی هزینه‌های جاری خود را کاهش داده و از نیروهای خود در بخش مدیریت امور استفاده کرده است.

شهردار شوشتر گفت: با برون‌سپاری مسئولیت‌ها در شهرداری شوشتر شاهد فعالیت کیفی نیروهای شهرداری هستیم و به این دلیل از فعالیت در این بخش حمایت می‌کنیم.

*به طور متوسط ماهانه 10 نیرو را بازنشسته کردیم

دُر تاکید کرد: در ماه‌های گذشته به طور متوسط ماهانه 10 نیرو را بازنشسته کرده‌ایم و این باعث شده تا بدنه شهرداری شوشتر سبک‌تر و کیفی‌تر باشد.

وی با اشاره به تخصص و تحصیلات در شهرداری شوشتر گفت: بیشتر نیروهای شهرداری شوشتر از تحصیلات کمی برخوردار هستند و به این دلیل بازنشستگی آن‌ها باعث می‌شود تا مجال برای بکارگیری نیروهای تخصصی‌تر و کیفی‌تر فراهم شود و در این باره اقدام کردیم.

دُر با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ایم وضعیت به حالت عادی بماند، گفت: با توجه به اینکه نیروهای زیادی از بدنه شهرداری شوشتر خارج شده است ولی با بحران خاصی مواجه نشدیم و همه امور را به نحوی صحیح مدیریت کردیم.

وی تاکید کرد: از همه توان خود و پرسنل شهرداری شوشتر استفاده کرده‌ایم که نیروی جدیدی به بدنه شهرداری شوشتر اضافه نشود و به این دلیل نتایج مثبت برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول