اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

حق کارکنان فعلی نمایشگاه مشهد با برون‌سپاری پایمال نشود/ درصورت پایمال شدن حق کارمندان قطعا پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: حق کارگران و کارکنان فعلی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با برون‌سپاری نباید پایمال شود.

حق کارکنان فعلی نمایشگاه مشهد با برون‌سپاری پایمال نشود/ درصورت پایمال شدن حق کارمندان قطعا پیگیری می‌کنیم

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برون‌سپاری نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد اظهار کرد: اصل 44 قانون اساسی ملزم کرده تا بخش‌های دولتی را کاهش داده و به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم اما این خصوصی‌سازی باید در چارچوب و اصول خود انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: در خصوصی‌سازی باید اصولی مانند مباحث اقتصادی و فرهنگی رعایت شود؛ همچنین مباحث تنظیم بازار نیز مورد توجه قرار گیرد و برون‌سپاری به شکلی نباشد که سبب متضرر شدن افراد شود.

پژمانفر با بیان اینکه مصالح مردم و عدالت از اصول اساسی در امر برون سپاری است، خاطرنشان کرد: برون‌سپاری برای کم‌کردن کار دولت و نظارت او در این بخش و ارائه خدمات بهتر به مردم تعریف می‌شود بنابراین باید برون‌سپاری به شکل عدالت در رفتار باشد و شبهه در مسائل اقتصادی ایجاد نکند.

حضور تمام شرکت‌های خصوصی در برون‌سپاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد

وی تاکید کرد: برای برون‌سپاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد که یکی از بنگاه‌های اقتصادی مشهد مقدس و آسیای میانه محسوب می‌شود باید تمام نکات در نظر گرفته شود و این برون‌سپاری سبب ارائه بهتر خدمات و از طریق فراخوان عمومی و مناقصه انجام شود تا تمام شرکت‌های خصوصی بتوانند در آن شرکت کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان برون‌سپاری را بدون در نظر گرفتن بیت‌المال و حقوق کارگران انجام داد و اگر حق کارگران و کارکنان فعلی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با برون‌سپاری پایمال و مطابق قانون نباشد قطعاً نمایندگان موضوع را پیگیری می‌کنند.

شهردار مشهد نیز در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با واگذاری نمایشگاه‌های طول سال مشهد به شرکت‌ها گفته بود که با هدف افزایش کارآیی برگزاری نمایشگاه‌ها در مشهد مستقیما به کارکنان فعلی آن واگذار می‌شود.

انتهای پیام/70022/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول