اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

زد و بند در برون‌سپاری‌های اقتصادی جای تاسف دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: گاهی اوقات در برون‌سپاری‌های اقتصادی زد و بندهایی انجام می‌شود که جای تاسف دارد.

زد و بند در برون‌سپاری‌های اقتصادی جای تاسف دارد

جواد کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برون‌سپاری نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد اظهار کرد: برون‌سپاری باید براساس یک قرارداد مشخص و مطابق با قانون و آیین‌نامه روشنی انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تاکید کرد: برون‌سپاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد از اهمیت خاصی برخوردار است و نمی‌توان همانند بخش‌های دیگر آن را به سادگی به بخش‌های خصوصی سپرد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: برون‌سپاری نمایشگاه مشهد باید همراه با افزایش ارائه خدمات به غرفه‌داران در نمایشگاه‌های تخصصی، بین‌المللی و فصلی باشد و سپردن آن به بخش خصوصی سبب تحمیل هزینه سنگین به متقاضیان و پیرو این امر به مردم نشود زیرا این امر کاهش رونق نمایشگاه را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی مشهد از بنگاه‌های اقتصادی آسیای میانه محسوب می‌شود و نباید برون‌سپاری آن به صورت اعیانی باشد. البته نباید با برون‌سپاری، نمایشگاه به افرادی که از اصالت فرهنگی مشهد مقدس برخوردار نیستند، واگذار شود.

کریمی تاکید کرد: یکی از اصول مهم در واگذاری تصدی به بخش‌های خصوصی حفظ شاخص‌ها همانند کارگران و کارکنان فعلی مجموعه است که درنتیجه در واگذاری نباید ماهیت تغییر کند و حقوق اشخاص پایمال شود اما گاهی اوقات در برون‌سپاری زدوبندهایی انجام می‌شود که جای تاسف دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی مشهد از بهترین نمایشگاه‌ها در سطح کشور است باید مردم در جریان برون‌سپاری قرار گیرند و مسئولان نظارت جدی داشته باشند تا با برون‌سپاری ضربه‌ای به این بخش اقتصادی شهر وارد نشود.

انتهای پیام/70022/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول