اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

افزایش 40 درصدی عملیات شهرداری اصفهان برای سال جدید

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال عملیات شهرداری اصفهان در سطح شهر نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است و این موضوع نوعی جهش اقتصادی را در شهرداری اصفهان نشان می‌دهد.

افزایش 40 درصدی عملیات شهرداری اصفهان برای سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه یار مهربان با بیان اینکه هنوز مباحث شورایی برای بسیاری از مسئولان در سطح کشور نهادینه نشده است، اظهار کرد: امیدواریم که تفکر شورایی و اعتقاد به شورا‌ها به عنوان یکی از ارکان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه ویژه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نهادینه شدن تفکر شورایی در میان مردم و مسئولان بسیاری از مشکلات موجود در سطح جامعه را برطرف می‌کند، اضافه کرد: تقویت و توجه به شورا‌ها بسیاری از مشکلات موجود در سطح شهر را برطرف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهردار فعلی اصفهان در دوره مدیریت 10 ساله خود به دو اصل اساسی توجه ویژه داشته است، تصریح کرد: برنامه‌محوری یکی از مهم‌ترین اصول ایجاد شده در شهرداری اصفهان به شمار می‌رود و در حال حاضر تمام اقدامات شهرداری اصفهان با رویکرد برنامه‌محوری در سطح شهر انجام می‌شود و برنامه‌های شهرداری اصفهان تا سال 1394 مشخص شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی معاونت فرهنگی، اجتماعی نیز یکی از تحولات صورت گرفته در شهرداری اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: در حال حاضر در هفته سلامت قرار داریم و فشار خون بالا به عنوان شعار امسال روز جهانی سلامت محسوب می‌شود.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه در حال حاضر اصفهان و اکثر کلان‌شهر‌ها با فشار خون و دیابت مواجه هستند، تاکید کرد: مردم و مسئولان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای در شهرداری اصفهان برخوردار است، افزود: در حال حاضر یک رویکرد ویژه فرهنگی در شهرداری اصفهان حاکم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های یار مهربان در سطح شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: البته مسئولان شهر باید بیش از گذشته به بخش کتاب و کتاب‌خوانی توجه کنند.

وی اظهار کرد: امسال عملیات شهرداری اصفهان در سطح شهر نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است و این موضوع نوعی جهش اقتصادی را در شهرداری اصفهان نشان می‌دهد.

حاج رسولیها با اشاره به امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اضافه کرد: شهرداری و مدیریت شهری اصفهان با تمام توان خود در راستای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی در سطح شهر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/630004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول