اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک خبر داد

حضور فعال شهرداری اراک در نمایشگاه شهر مقدس مشهد

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک از حضور شهرداری اراک در نخستین نمایشگاه مدیریت شهری روابط ‌عمومی‌‌های شهرداری‌های سراسر کشور در مشهد خبر داد.

حضور فعال شهرداری اراک در نمایشگاه شهر مقدس مشهد

شهریار بوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از فردا به مدت هشت روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری اراک به منظور حضوری موفق و مؤثر در این نمایشگاه، ستاد برنامه‌ریزی نمایشگاه را با حضور کارشناسان شهرداری از مدت‌ها قبل تشکیل و برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای ارایه اطلاعات دقیق پیرامون عملکرد و دستاوردهای شهرداری اراک، طراحی و اجرای غرفه و آماده‌‌سازی اقلام مورد نیاز را تدارک دیده است.

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک با بیان اینکه شهرداری اراک در این نمایشگاه اقدام به ایجاد غرفه در فضایی به وسعت 150 متر کرده است، اظهار داشت: آماده‌سازی انیمیشن از پروژه‌‌های در دست اقدام شهرداری،‌ طراحی، چاپ کتاب اراک شهر عالمان، چاپ 15 جلد کتاب با محوریت موضوع جذب سرمایه‌‌گذار، کتاب دستاورد‌های شهرداری اراک، چاپ کتاب عملکرد شهرداری اراک در سال 91، چاپ کتاب عملکرد سامانه 137 شهرداری، چاپ کتاب عکس از عملکرد شهرداری، چاپ ویژه‌ نامه نمایشگاه و ... از جمله اقدامات شهرداری برای حضوری موفق در این نمایشگاه است.

به گفته وی، همچنین شهرداری اراک در کارگاه‌های آموزشی مدیریت شهری روابط ‌عمومی‌‌های شهرداری‌های سراسر کشور که همزمان با برگزاری این نمایشگاه برپا خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول