اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه قرار بگیرد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه قرار بگیرد.

فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی،آیت الله مهمان نواز در دیدار نوروزی با شماری از مدیران استانداری خراسان شمالی گفت: لازمه موفقیت در برابر مشکلات و مسایل را اتحاد و یگانگی و اعتصام به وحدت است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در قرآن کریم بارها بر ضرورت وحدت تاکید شده است تصریح کرد: در صورتی که فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه کار ما قرار گیرد و به فضل خداوند و وعده پیروزی او امیدوار باشیم، دستیابی به موفقیت امری حتمی و قطعی خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این دیدار با اشاره به نامگذاری امسال با نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بر ضرورت توجه به دو موضوع  مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و نیز عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

سیف الله مطلبی انتخابات 24 خردادماه را انتخاباتی مهم و اثرگذار از جنبه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی ارزیابی کرد و گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم مهیا کنند.

وی همچنین راهکار تحقق حماسه اقتصادی را توجه و عمل به فرمایشات معظم له در زمینه اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، تقویت بنیه داخلی و تولید ملی و ترویج شعائر اسلامی نظیر خمس و زکات ذکر کرد و افزود: چنانچه حماسه اقتصادی به صورت درست و دقیق مورد تبیین و عمل قرار گیرد، ملت ایران در برابر تمامی نقشه‌ها و هجمه‌های دشمن، سربلند و سرافراز بیرون خواهد آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان جدید التاسیس راز و جرگلان، ارتقای این بخش به شهرستان را موجب توسعه و پیشرفت این منطقه عنوان و بر لزوم وحدت و همگرایی و تبعیت از قانون تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول