اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

خدمت‌رسانی هلال احمر مازندران به بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از خدمت‌رسانی این جمعیت به بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر نوروزی خبر داد.

خدمت‌رسانی هلال احمر مازندران به بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور افزود: توزیع 670 هزار نسخه بروشور و 500 هزار بسته فرهنگی، ارائه خدمت به 17 هزار مراجعه‌کننده به خیمه‌های نماز، ارائه خدمت به بیش از 7 هزار نفر از مراجعان به ایستگاه سلامت و انجام خدمات رایگان تست قند خون و فشار خون بخشی از فعالیت‌های هلال‌احمر مازندران در ایام نوروز بود.

وی افزود: استفاده 10 هزار کودک از کلبه‌های ویژه دوستدار کودک و همچنین بازدید بیش از 8 هزار نفر از نمایشگاه‌های جنبی پست‌های راهنمایی مسافرین از جمله خدمات جمعیت هلال‌احمر استان به گردشگران نوروزی بوده است.

ولی‌پور با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه امداد و نجات گفت: انجام 452 ماموریت امدادی، امدادرسانی به 298 مصدوم ناشی از حوادث جاده‌ای، ارائه خدمات درمان سرپایی به 3 هزار و 600 مراجعه‌کننده به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به یک هزار و 600 نفر در راه مانده و توزیع 135 بسته غذایی از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز بوده است.

به گفته وی طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران که از 24 اسفند و طرح راهنمایی مسافرین که از 28 اسفند آغاز شده تا 16 فروردین ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: استان مازندران با توجه به موقعیت طبیعی و جاذبه‌های بی‌نظیر خدادادی همه ساله در فصول مختلف به ویژه در ایام نوروز میزبان میهمانان و گردشگران بسیاری است که ارائه خدمات مورد نیاز آنان رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر نیز بر حسب ماموریت ذاتی خود به عنوان یکی از اعضای مهم ستاد تسهیلات سفر استان با تمام ظرفیت اجرایی و عملیاتی در این عرصه حضور دارد.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول