اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز هفدهم فروردین ماه

تیم‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مرکزی مستقر هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در محورهای مواصلاتی استان تا روز هفدهم فروردین ماه خبر داد.

تیم‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مرکزی مستقر هستند

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به منظور خدمات‌رسانی به حادثه‌ دیدگان حوادث رانندگی از اواخر سال‌ گذشته در قالب طرح امداد نوروزی در محورهای استان مستقر شده و تا هفدهم فروردین ماه به امدادرسانی خواهند پرداخت.

وی از حضور 43 تیم امداد و نجات در جاده‌های استان خبر داد و تصریح کرد: از زمان اجرای طرح امداد نوروزی نیروهای امداد و نجات این جمعیت حدود 120 حادثه را خدمات‌رسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به حضور تیم‌های امدادی در تمام محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: با توجه به افزایش ترافیک در سطح جاده‌ها شایسته است رانندگان موارد ایمنی را کاملا رعایت کرده و به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد کم‌ترین حوادث رانندگی در استان باشیم.

سلیمی گفت: این جمعیت علاوه بر طرح امداد نوروزی طرح راهنمای مسافران نوروزی را نیز به مرحله اجرا درآورد و خدمات ارزنده‌ای را به مسافران ارائه داد.

به گفته وی در ایام نوروز نیروهای جمعیت هلال احمر استان به بیش از یک صد هزار نفر خدمات راهنمایان نوروزی، اسکان اضطراری و مراجعه سرپایی را ارائه کرده است.

انتهای پیام/87002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول