اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی خبر داد

اعزام 255 تیم توسط امداد هلال احمر در طرح نوروزی خراسان شمالی

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی از اعزام 255 تیم توسط امداد هلال احمر در طرح نوروزی استان برای امدادرسانی خبر داد.

اعزام 255 تیم توسط امداد هلال احمر در طرح نوروزی خراسان شمالی

ابوالقاسم معماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تیم‌ها از 24 اسفند سال گذشته تا امروز برای انجام مأموریت‌های امداد و نجات اعزام شدند.

وی شمار نیروهای عملیاتی در اجرای مأموریت‌های این معاونت را در همین مدت 789 نفر عنوان کرد.

معماری با اشاره به خدمات امدادی ارائه شده در همین راستا اعلام کرد: 45 بسته اقلام زیستی و 17 بسته غذایی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

وی با اشاره به استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در استان گفت: این بالگرد در ایام نوروز به مدت یک هفته در مرکز استان استقرار و در مأموریت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی تعداد عملیات رهاسازی مصدومان و اجساد را پنج مورد و همچنین اطفای حریق را دو مورد برشمرد.

وی تصریح کرد: 21 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی به حال آماده باش بوده و به مسافران حادثه دیده خدمات دهی کردند.

معماری گفت: طی طرح نوروزی شماره 147 به منظور تماس مسافران و مجاوران با این معاونت اختصاص یافته و به طور شبانه روزی پاسخگوی گزارش‌ها بود.

وی همچنین میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای هلال احمر را 34 ثانیه و میانگین زمان حضور اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر را در صحنه 5 دقیقه و 57 ثانیه عنوان کرد.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول