اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس اعلام کرد

اجرای موفق طرح ویژه نوروزی توسط هلال احمر سلماس

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس گفت: جمعیت هلال احمر سلماس در اجرای طرح ویژه نوروزی به خوبی عمل کرده است.

اجرای موفق طرح ویژه نوروزی توسط هلال احمر سلماس

حمید دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سلماس در راستای خدمات رسانی به مردم مشغول به کار بود.

وی با اشاره به میزان مراجعه به این درمانگاه، تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 200 نفر برای بهره‌مندی از خدمات درمانی به درمانگاه شبانه‌روزی این جمعیت مراجعه کرده‌اند.

دهقانی با اشاره به بی‌سابقه بودن چنین اقدامی در استان، افزود: درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر سلماس نخستین مرکز درمانی این جمعیت است که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است.

وی با اشاره به تجهیز این درمانگاه، اعلام کرد: درمانگاه شبانه‌روزی این شهرستان به صورت کاملا مجهز از سال گذشته ارائه خدمات می‌کند.

دهقانی با اشاره به خدماتی که در این درمانگاه ارائه می‌شود، گفت: تمام خدمات پزشک عمومی، کودکان، دندانپزشکی، گفتاردرمانی و روانپزشکی در این درمانگاه برای شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان، اعلام کرد: طرح نوروزی در سلماس با قوت هر چه تمام‌تر اجرا شد و در این زمینه نیز امدادگران به خوبی توانستند سوانح را مدیریت کنند.

دهقانی از آغاز طرح ویژه تابستانی در تابستان امسال خبر داد و گفت: در ماه‌های آینده در خصوص نحوه اجرای این طرح نیز تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول