اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد

آماده‌باش نیروهای هلال احمر تا 17 فروردین ‌ماه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تا 17 فروردین ‌ماه برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در آماده‌باش هستند.

آماده‌باش نیروهای هلال احمر تا 17 فروردین ‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، علیرضا ظهیری با اشاره به توزیع کیف‌های امدادی میان مسافران نوروزی اظهار داشت: در این کیف‌ها برخی اقلام امدادی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به توزیع کتاب‌هایی به مناسبت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: هلال احمر استان در توزیع نقشه، بروشور و راهنمای زائر فعالیت‌های خوبی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه سازمان جمعیت هلال احمر فعالیت‌های نوروزی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در طول سال می‌داند، تصریح کرد: با نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران، خدمات هلال احمر رضایت مسافران را جلب کرده است.

ظهیری با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از فعالیت‌های هلال احمر توسط داوطلبان و جوانان این جمعیت اجرا می‌شود، عنوان کرد: در میان داوطلبان، دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیون و اقشار مختلف جامعه حضور دارند.

وی از فعالیت 25 درصد نیروهای لجستیکی و انسانی در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل کاهش تلفات و تصادفات حضور و فعالیت مؤثر دستگاه‌های امدادی به ویژه هلال احمر بوده است.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تأکید کرد: تا پایان روز 17 فروردین‌ماه تمام نیروهای هلال احمر آماده‌باش هستند و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول