اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

مهار گرانی در دستور کار مجلس قرار دارد

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری مهار گرانی بیش از پیش در دستور کار قرار دارد.

مهار گرانی در دستور کار مجلس قرار دارد

محمد علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 91 با توجه به وجود التهاب در بازار ارز انتظار می‌رفت، قیمت ارز با افزایش سرسام‌آوری روبرو شود، اما با تدابیر مسئولان و تزریق به موقع ارز به بازار در این روزها نه تنها قیمت ارز افزایش نیافت بلکه تا حدودی کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اقدامات موثر دولت در کاهش قیمت ارز، خاطرنشان کرد: دولت با اقدامات شایسته خود در تلاش است از افزایش جهشی قیمت کالاها در سال جاری جلوگیری کند.

علیپور به عدم تأثیر مذاکرات ایران با گروه 1+5 در تغییر قیمت ارز اشاره کرد و گفت: کاهش قیمت ارز با تأمین تقاضای بازار رابطه مستقیم دارد و در این بین دولت گام‌های خوبی برای کاهش التهاب در بازار برداشته است و تا حدودی قیمت کالاها به ثبات رسیده است.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌طلبد که مردم با حضور گسترده در انتخابات سال جاری حماسه‌ای دیگر خلق کنند و مسئولان با تمام قوا گرانی و تورم را مهار کنند.

وی بر تثبیت قیمت ارز و جلوگیری از افزایش تورم در جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: سال جاری با یاری مردم و همگام با حماسه سیاسی، اقتصاد کشور را بیش از پیش بارور خواهیم ساخت.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول