اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

به کارگرانی که 35 ماه حقوق نگرفته‌اند ظلم شده/ مدیران از ظرفیت نمایندگان کمتر استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگرانی هستند که 35 ماه است حقوق نگرفته‌اند و در حق آنها ظلم شده ولی نمایندگان ظرفیت رفع مشکلات را دارند که تاکنون مدیران از این ظرفیت کم‌تر استفاده کرده‌اند.

به کارگرانی که 35 ماه حقوق نگرفته‌اند ظلم شده/ مدیران از ظرفیت نمایندگان کمتر استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در مراسم افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین که امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان

مردم در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالایی برای کمک به مدیران دستگاه‌های اجرایی برخوردار هستند که انتظار می‌رود مدیران از این ظرفیت برای رفع مشکلات استفاده کنند.

حسینی افزود: تاکنون مدیران دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت نمایندگان مجلس کم‌تر استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: باید بیان کنم که نمایندگان مجلس آمادگی کامل برای رفع موانع و مشکلاتی که دستگاه‌های اجرایی با آنها روبرو هستند را دارند حتی اگر نیاز باشد وزیران مربوط را نیز به چالش می‌کشانند تا مشکلات با جدیت پیگیری و برطرف شود.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه مسئولان نظام برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه کارگران است، عنوان کرد: بنا بر این  همه باید تلاش کنیم تا هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و با همدلی بین کارفرمایان، کارگران، اداره تعاون، تأمین اجتماعی و نمایندگان مجلس می‌توانیم به مسائل بهتر رسیدگی کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: بنا بر این کسانی که پیگیر امور کارگران و کارفرمایان هستند باید مورد تقدیر قرار گیرند که به این وظیفه مهم عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه افتتاح اداره مستقل تعاون در شهرستان قزوین ضروری بود، عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این اداره در شهرستان قزوین زمینه تسهیل در امور مردم به خوبی فراهم شده و رضایت عمومی نیز تأمین شود.

این مسئول با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای کارگری خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده برخی از کارگران بیش از 35 ماه حقوق نگرفته‌اند و هنگامی که با آنها روبرو می‌شویم از آنها خجالت می‌کشیم و احساس می‌شود به آنها ظلم شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال کارگران به دلیل خوب نبودن کارفرما، تحریم‌ها، بی‌تدبیری و مشکلات اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما اداره تعاون و تأمین

اجتماعی می‌تواند برخی مسائل را حل کند که انتظار داریم همکاری بیشتری صورت گیرد.

حسینی تأکید کرد: باید از کسانی که سرمایه‌های خود را در تولید به کار گرفته‌اند حمایت جدی شود تا اشتغال و کارآفرینی با وقفه و چالش روبرو نشود.

انتهای پیام/77001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول