اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

مواد مخدر نگرانی 92 درصد افراد جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه 92 درصد افراد جامعه در یک نظرسنجی بزرگترین نگرانی خود را مواد مخدر اعلام کرده‌اند، گفت: مواد مخدر همه اقشار جامعه را تهدید می‌کند و باید نسبت به آن هوشیار بود.

مواد مخدر نگرانی 92 درصد افراد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله ردایی پیش از ظهر امروز در همایش معتادان بهبود یافته با بیان اینکه مواد مخدر از تجارت‌های پرسود دنیا به شمار می‌رود، اظهار داشت: میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با این امر درگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر 160 میلیارد دلار سالانه برای مافیای این بخش درآمد دارد، افزود: این امر نشان می‌دهد برخی با معتاد کردن افراد تجارت می‌کنند.

ردایی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، یادآور شد: معاون سازمان ملل متحد در اجلاس تهران اعلام کرد که ایران در معرض تهدید مواد مخدر قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایران در مسیر طلایی ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، تصریح کرد: ایران در کنار کشوری قرار دارد که بیش از 85 درصد مواد مخدر جهان در آن تولید می‌شود.

وی با اعلام اینکه همسایگان ایران بزرگترین آزمایشگاه‌های تولید مواد مخدر را در اختیار دارند، گفت: این کشورها بهترین راه ترانزیت مواد مخدر را ایران می‌دانند.

ردایی با اشاره به اینکه 92 درصد افراد جامعه در یک نظرسنجی بزرگترین نگرانی خود را مواد مخدر می‌دانند، تصریح کرد: مواد مخدر همه اقشار جامعه را تهدید می‌کند و باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند، بهترین راهکار مبارزه با مواد مخدر را آگاهی‌بخشی عنوان کرد.

یدالله اکبرزاده فرماندار آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه ایران در جایگاه‌های برتر علمی دنیا قرار دارد، افزود: این امر نشان می‌دهد ایران در معرض توجه دنیا است و برای همین نیز دشمنان تلاش می‌کنند به آن ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد خودباوری در افراد جامعه یکی از راهکارهای پیشگیری از اعتیاد است، یادآور شد: اگر همه نسبت به کسانی که مواد مخدر آنها را تهدید می‌کند هوشیار و مسئول باشیم می‌توان در کاهش اثرات این بلا موفق عمل کرد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه شهرستان آمل در سال‌های اخیر در راستای بهبود معتادان گام برداشته است، گفت: تلاش کردیم در زمینه اشتغال این افراد را در بخش‌های مختلف فراهم کنیم تا دوباره به این امر مبتلا نشوند.

انتهای پیام /86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول